Acil bir bakın


Bu ne olabilir egzama falan mı yoksa kuruluktan mı oluyor

Egzama canım benim kızımında yanağında var aynı şekilde şu bi kaç haftadır koluna da sıçradı


Bizimde bu şekilde

Nasıl geçecek peki bunlar

Hiç bilmiyorum bizim belki 2 3 ayından beri bar şuan kızım 6 aylık henüz tam geçmedi üstelik kollarına da bulaştı. En son doktora götürdüğümde bioderma atoderm nemlendiricisini verdi onu kullandıktan sonra faydasını gördüm biraz. Sürekli kullanırsam toparlar diye düşünüyorum.

Bi krem daha yazdı Hipikort diye 7 gün kullanılması lazımmış yanlış hatırlamıyorsam oda kortizonlu krem hala cesaret edip kullanmadım ama bilmiyorum. Bioderma ile sürekli nemlendiriyorum


Uyuyor tam çekemedim ama şuan böyle daha iyi toparladı yani ilk hallerine göre

Öncelikle geçmiş olsun benim 2.oglumda da oldu genelikle opmekte oluyo opmemeye çalışın bebeğinizi cildiyeciye götürdüm ben opmeyin dedi bebeğinizi hipokort kullandım 5gun geçer gibi oldu tekrardan oldu antibiyotik krem o daha fazla kullanmadım bı de hametan kremin bide sarı kurusu var onu yazdı o çok iyi geldi egzama o yanaktaki opmekten kaynaklı ben kullandım şuan 8ay 11gunluk opulmedigi sürece olmuyor artık bide mustela kullan yanağına kuru kalmasın çok iyi geliyor yüz için al istersen gecicek geçmiş olsun

Nazardan oluyo hep bunlar rabbim şifa versin koca karı işi gibi gerçi ama derma bilen biri varsa gosterebilirsiniz

Çok sağolun. Gerçekten hep nazar Allah bebişlerimizi korusun​:heart_hands:t2:

O kremi bende duymuştum hatta alsam mı diye düşündüm ama ilk doktora götürcem

Ayy insanda öpmeden duramıyor ki

Evet öpmeden olmuyor ama işte sağlık olunca ve bu durum bebekleri kaşıntı yapıyor onlar için ne yapalım

Ay evet dışarı insanına izin vermiyorum fazla ama eşim ve bende öpmeden duramıyoruz napalım onu da öpmesek içim eriyor​:face_holding_back_tears:

Anne baba öpünce sıkıntı olmuyor zaten ben yiyorum resmen bı isirmadigim kalıyor eşimde sakallı olursa sadece biraz kizariyo ama onun haricinde onun öpmesi de zarar vermiyo anne zaten her öptüğünde bebeğin teninden örnek alıyormuş süt ona göre uretiyormus vitamini vs

Kurulduktan csnim Bepanthol baby ile nemlendirin iki güne misssss.brnimkide böyledi hatta banyo sonrası yine kupkuru oluyor nemlendiriyorum pamuk gibi

Egzama kesinlikle değil kiximinda aynı yerde babası öpünce hemen kızarıyor . ben birileri öptükten sonra ıslak psmukla siliyorum sonra Bepanthol baby sürüyorum hemen geçiyor hrmen

Bize egzama dedi doktor

Genelde hep onu diyolar dermatit egzama