Egzama canım benim kızımında yanağında var aynı şekilde şu bi kaç haftadır koluna da sıçradı
Nasıl geçecek peki bunlar
Hiç bilmiyorum bizim belki 2 3 ayından beri bar şuan kızım 6 aylık henüz tam geçmedi üstelik kollarına da bulaştı. En son doktora götürdüğümde bioderma atoderm nemlendiricisini verdi onu kullandıktan sonra faydasını gördüm biraz. Sürekli kullanırsam toparlar diye düşünüyorum.
Bi krem daha yazdı Hipikort diye 7 gün kullanılması lazımmış yanlış hatırlamıyorsam oda kortizonlu krem hala cesaret edip kullanmadım ama bilmiyorum. Bioderma ile sürekli nemlendiriyorum
Öncelikle geçmiş olsun benim 2.oglumda da oldu genelikle opmekte oluyo opmemeye çalışın bebeğinizi cildiyeciye götürdüm ben opmeyin dedi bebeğinizi hipokort kullandım 5gun geçer gibi oldu tekrardan oldu antibiyotik krem o daha fazla kullanmadım bı de hametan kremin bide sarı kurusu var onu yazdı o çok iyi geldi egzama o yanaktaki opmekten kaynaklı ben kullandım şuan 8ay 11gunluk opulmedigi sürece olmuyor artık bide mustela kullan yanağına kuru kalmasın çok iyi geliyor yüz için al istersen gecicek geçmiş olsun
Nazardan oluyo hep bunlar rabbim şifa versin koca karı işi gibi gerçi ama derma bilen biri varsa gosterebilirsiniz
Çok sağolun. Gerçekten hep nazar Allah bebişlerimizi korusun![]()
O kremi bende duymuştum hatta alsam mı diye düşündüm ama ilk doktora götürcem
Ayy insanda öpmeden duramıyor ki
Evet öpmeden olmuyor ama işte sağlık olunca ve bu durum bebekleri kaşıntı yapıyor onlar için ne yapalım
Ay evet dışarı insanına izin vermiyorum fazla ama eşim ve bende öpmeden duramıyoruz napalım onu da öpmesek içim eriyor![]()
Anne baba öpünce sıkıntı olmuyor zaten ben yiyorum resmen bı isirmadigim kalıyor eşimde sakallı olursa sadece biraz kizariyo ama onun haricinde onun öpmesi de zarar vermiyo anne zaten her öptüğünde bebeğin teninden örnek alıyormuş süt ona göre uretiyormus vitamini vs
Kurulduktan csnim Bepanthol baby ile nemlendirin iki güne misssss.brnimkide böyledi hatta banyo sonrası yine kupkuru oluyor nemlendiriyorum pamuk gibi
Egzama kesinlikle değil kiximinda aynı yerde babası öpünce hemen kızarıyor . ben birileri öptükten sonra ıslak psmukla siliyorum sonra Bepanthol baby sürüyorum hemen geçiyor hrmen
Bize egzama dedi doktor
Genelde hep onu diyolar dermatit egzama


