Acil burun temizliği

3 buck aylik bebegimin burnu tikali evde serum fizyolojik var ama temizlemeye korkuyorum burnuna sıktıgimda tıkanır nefes alamaz diye.sabahran beri uyumadi dogru düzgün. Burnu tikali oldugu icin uyjuya geçiş yapamıyor yardim edin kızlar nasil burnuna açabilirim

Korkmayın bizde üç ayliktan beri öyle temixliyoruz ikişer damla damlatin bir dk bekleyip burun aspiratöru ile çekin çok rahatlayacak yavru

YouTube da Osman gönülal burun temizliği yaz çok güzel detaylı, uygulamalı göstererek anlatıyor daha sağlıklı olur senin için

Bebeğin oturur pozisyonda hafif öne eğik bir şekilde yavaş yavaş iki burun deligine de sık ardından aspiratör ile Çek biraz aglicak ama olsun genelde tutuyorlar bnm oğlum hep tutuyordu. Burun temizliği kesinlikle yapmalısın emzirme öncesi kesin yap uyku saatlerinden önce falan yap hem emmesinden hem uykusundan verim alırsın. Birde korkma yap ki ciğerlere inmesin

Cok agliyor durmuyor ki iste sıkayım

Teşekkür ederim hemen bkicm

Benjm bebeğim duran bir bebek dgil sürekli huysuz agliuo sakin bi şekilde asla durmaz bide korkuyorum

Burnu tıkalı olduğu içinde rahat edemiyodur bnm oğlumda ağlardı yaparken hep ama yapardım iyiliği için yoksa ememiyolarda burunları tıkalı olduğu için. Bide ilerlerse tıkanıklık orta kulak iltihabına yol açıyor ilerlemiş hali

Iki gündür kulağını cok cekistiriyor eliyle ama burun tıkanıklığı bugun başladı

Çocuk doktoru görsun bence. Bnm kızım şimdi 7 yaşında bebekken burnu tikaniyordu düzgün tedavi edilmediği için ameliyat oldu orta kulaktan dolayı. Ama enfeksiyon olsa ateş yapardı belki kaşınıyor falan olabilir O yüzden bebeklerde ne kadar erken teşhis tedavi o kadar iyi oluyor. Şimdi oğlumda daha dikkat ediyorum. Burun tıkanıklığı bebeklerde çok önemli. Her doktora gittiğimde sürekli burun temizliği diyolar bunun üstüne çok duruyor doktorlar

Yaruna randevu aldim doktorumuza gideceğim inşallah bu geceyi anlatabileceğim çözüm yollari aradim cok teşekkür ederim

Çok geçmiş olsun inşallah rahat bir gece geçirir

Benimkide istemiyor yaomami durmuyor uzatıyorum önce kafasını sağa çevirip bir tutuyorum elimle sıkıyorum damlayı sonra sola çevirip tutup sıkıyorum çok rahatlıyor

Nazal nem adında damla var bir süredir onu kullanıyor her iki deliğe birer damla günde 2-3 kez çok rahatlatıyor. Damladan sonra hapsiriyor ve geçiyor artık serum fizyolojik bile yapmaz oldum burnunu nemli tutuor kuruma olmuyor rahat nefes aliyor ben memnun kaldim

Hiç korkma dik dururken biraz zor alabilirsenin için tutması ama kafasını sağa yatırıp sol burnuna, sola yatırıp sağ burnuna 2-4 ml sık paniklemeden yavaşça kucağına alıp aşağı baktır alanı sil ve yatırıp şarkı söyleyerek gülerek aspiratörle çek :blush: cokkolay gerçekten sen de rahatlarsın bebiş nefes aldıkça

Korkma canm günlük rutin temizlemen gerekiyor bizimki hala izin vermiyor ağlıyor ama temizlemen lazım canım oturur şekilde kafasını eğik yap azcik az bişey sık iki buruna ovustur burnu snra aspiratör ile çek çekerken kafasını çenesinden tut düzenli yapmazsan burnu kurur snra yapması daha zor