Acil yardımm

Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık en baştan beri emmiyor sütü sağıp veriyordum mama destekli olarak son 1 haftadır sütüm baya azaldı ve bebeğim mama yemek istemiyor zorla veriyorum süt istiyor ama yeteri kadar çıkmıyor ek olarak ne verebilirim yardımcı olur musunuz ağlayıp duruyor :sad_but_relieved_face:

Mamanın tadını sevmemiş olabilir mamasını degiltirin canım

3 aydır aynı mamayı kullanıyoruz ama güzel içiyordu

Bizde 8.5 ay sonra mama degisikligi yaptık olabiliyor bazen

Bebelac gold kullanıyorum ne önerirsiniz

Sma optipro

Aynı durum bizde de başladı. Bebeğim 8 haftalık. Sütümü sağıp veriyordum bazen emziriyordum amaa sütüm çok az olduğu için mama destekli veriyorum. Son zamanlarda mamaayı reddetmeye başladı zorla 45 dk sürüyor içirmem. Normalde 90 cc 10 dk içinde biterdi. Şimdi 60 cc zor içiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum . Sütümde az ve ağlamalar çoğaldı

Aynı durumdayız 90 içiyordu iki gündür 60 yapıyorum neredeyse yarısı çöpe gidiyor geri

Al benden de o kadar. Aşırı canım sıkılıyor bu haline. Hava zaten sıcak yemeyince halsiz düşecek diye korkuyorum . Büyük ihtimalle sıcaklardan böyleler diye düşünüyorum

Benimki Süt istiyor sütde azalınca mama ağırlıklı vermeye başladım ona tepki veriyor :blush:

sma optipro kilo alimi tok tutması besleyiciligi cok iyiydi

Sıcaktanda olabilir damak tatlarıda değişiyo mama değişikliği yapabilirsibiz ama süt arttırmak içşnde bol sul ve her emzirme sonrası 10 dk sağım yapıp memeyi boşaltabilirsiniz

Bol su içiyorum hep sağıyorum. 2 gündür bestlak damla kullanıyorum. Geceden beri 100 cc sağıyorum . Bestlak baya işe yarıyormuş . Öneriyorum

Aldım şimdi denedim ve içti ama çok kötü kokuyor sanki normal mi acaba

Aldım şimdi denedim ve içti ama çok kötü kokuyor sanki normal mi acaba?

Evet biraz kokusu ağır, zamanla alisacaktir kilo alımı vs de iyi.

kokusu biraz kötü ama tadı güzel severek icer inanin besleyiciligi cok guzel