Açılabilir sallanabilir beşik önerisi

Kızımın beşiği küçük geliyor artık yanımda da uyumuyo yerde de uyumuyo naptysam var mı yatak öneriniz ama küçük olmayan

Ben park yatak kullanıyorum ama iyi mi kötü mü ben hala çözemedim. Kızım pek uyumuyor beşiğe koyduğumda, her gece aynı şey oluyor defalarca uyanıyor sabaha doğru artık dayanamayıp yanıma alıyorum yanımda uyuyor. Park beşikten gayet memnunum kullanım açısından rahat, hafif. Kızım yeni doğduğunda anne yanı olarak kullandım yüksek bölümünü, şimdi en alt kısmında kullanıyorum. Bir ara yer yatağı yaptım onu kaldırdım ama şimdi yerler aşırı soğudu o yüzden tekrar beşiğini kurdum. Yerde de çok fazla uyumadı kızım aynı gibiydi aslında. Beşiğin içine iyi bir yatak mı alsam diye düşünüyorum bu aralar, sert yatak gerekiyormuş. Başka benim gibi sıkıntı yaşayıp da yatak aldıktan sonra uykusunda düzelme olan var mı ben de onu merak ediyorum aslında ben de burada bekleyeyim.

Biz öyle park besigimiz var orta sertlik yatak da almıştık kullanıyoruz ama 1 yaşından sonra ayrılık kaygısı başladı sanki benim kızda sürekli uyanır oldu değişiklik yapıyorum yanıma alıyorum orda da sabit uyanık durmuyor harekete geçmeye çalışıyor aslında bizim taşınır anne yani besigimiz var doğduğundan beri onu kullanıyoruz halen de kullanıyorum gunduz ya da gece uykusuna geçişte sallanması rahat seviyor ama besik küçüldü içine zar zor sığıyor ve ayağa kalkıp yaninda olmazsak direk kendini aşağı atıyor yanında olmazsam kullanamıyorum ama esas o rahat en çok sevdiği küçük aşırı donemeyince de sürekli kendilerini uyandiramiyolar ya iyi uyuyor onda ama geceleri kullanamıyorum bizim park besik yatagimiz orta sertlikte yani çözüm değil sanki çocuklara 1 yaşından sonra biseyler oldu hepsi birden uyanıyor herkeste aynı sorun hamdolsun yine tabi ki her halimize uzun uyuduklari da oluyor ama biz bebeklik donemlerindeki kesintisiz guzel uykuya alıştığımız için arar oluyoruz o zamanları sanirim

Bnm yanımda uyusa beşik falan almam da asla uyumuyo beni görür görmez oyuna başlıyor uykulu olsa da gözleri açılıyor tepeme çıkıyor o yüzden şimdilk hem sallanabilir olsun istiyorum hemde acılıp karyola olan bi model istiyorum instagram da aşıru pahalı sallanmadan da uyumuyo inşallah bulurum düzgün bir şey küçük de olmasın hani 4-5 yaşına kadar gitse çok iyi olur

Bizde 4 aya kadar uykusu çok güzel di geceleri 4. Aydan sonra inanılmaz değildi 8. Aydan sonra en zor zamanlara denk geldik hiç hiç uyumuyo on dk da bi kalkıyor du 1 yaşından sonra keşke önce ki zamanların kıymetinş bilseydm diyorum herkes çocuğunun uyku sorunundan bahsederken ben kendi kızıma nazar değmesin diye hep susardım bebekken ama şimdi ya Rabb yardım et diyorum sürekli, bizim de anne yanı beşiğimz var ama artık küçük geliyo kırmştı hatta eşim bi şklde yaptı da yamulup duruyo ayy kardeşim hiç öyle değildi ya annem emzirir yer yatağına koyardı çıtı çıkmadan uyudru aynı oda da altı kardeşdik bide şimdiki bebeklere rahat batıyo heralde imkanlar kolaylaştı bebekler zorlaştı inşallah geçici bir dönemdir en zor 15-18 ay aradı diyorlar 16 aylık olmak üzereyiz Allahım yardım etsin hepimize

Evet bende öyle düşünüyorum eski zaman gibi degil bebekler süreç canim ya gecicek sabirli olup beklememiz gerekiyor her uyuduklari vakti bizde uyku ile geçirmeliyiz ki enerjimiz olsun ki ilgilenebilelim anı biriktirelim bebislerle biz yeni 2 gün sonra 13 aylık olucaz hergunumuz aynı olmasa da süreç iste dış çıkarıyor benim kızda ondan olsa gerek uyanmalari diye düşünüyorum

Bizimki de sallanıyor, ayak kısmına demir takıp sallanabilir hale getiriliyor ama ben onu da sevmiyorum sanki uyanınca hareket ettiği için de uyandırıyor kızımı diye.

Elele marka park yatak almıştım hem sallana bilir özelliği de var aabit de durabiliyor 1 yaş olcaz neredeyse memnunum ama yani ilerde de kaldırılması kolay olur diye xxl modellerinden almıştım uzun süre kullansın diye

Boyutları ne kadar kaça kaç cm

https://www.elelebaby.com/elele-madre-anne-yani-park-yatak-oyun-parki-70x110-cm-kahverengi?srsltid=AfmBOoqSvlos5kOW5ymjBjkz39DELBc4JU6j-gWhyMz-m9PSIpI6xe_t

70 ×110 boyut hem küçükken refleks yatağını rahatça koydum hem de şimdi gayet iyi 2 kademesi var zaten az daha ayaklanma en alta çekincem yatağı da . Yatağımdan da memnunum hala aynı yatağı kullanıyoruz sünger gibi yani herhangi bir sorun yaşamadım

Hemde görsellere bakarsınız alt açma yeri de vardı yani ufak olduğunda özellikle 4 5 ay diyim daha doğrusu çok işimi gördü yoğun bel ağrısı yaşadım ilk başlarda ayakta kolayca altını alırdım üstünü kolay giydiririm banyo falan olunca özellikle çok kullanışlı oldu yani . Mama sandalyesi de eleleden aldım kaliteli ve uygun ben memnun kaldım

Bu yatak yatak odamda sabit durdu bir de ufak sağlanabilir tip beşikten almıştım trendyoldan 700 800 falandı şimdi 1 olsun hadi o tiplerden . Küçük gelince buna geçtim artık bende devamlı kullanıyoruz artık

Evet benimki de bunun aynısı, sizinki rahat uyuyor mu peki bu beşikte? Ayrı olarak yatak aldınız mı içine yoksa yatakla birlikte gelen süngeri mi kullanıyorsunuz?

Yani rahat uyuyor gündüz 2 uyku gece uykusuzluk bür de öyle yapıyoruz normal uyuması henüz yatak almadım biraz daha ayaklanmasını bekliyorum alt ayara indirirsem alırım sanırım o da belimden dolayı sıkıntı çekmeyim diye az daha yüksek olsun diye yani . Memnunum ya bir sorun yaşamadık. Hala süngerli kullanıyorum