Acill bakar mısınız

Kızlar yeni doğum yaptım bebeğim 6 günlük her emzirme sonra kakasını yapıyor sizce normal mi

Evet çok normal endişe etmeyin

Normal hatta mükemmel :blush: Anne sütü çabuk sindirilir. Yenisi gelince uyarılıyor eskisi çıkıyor çabucak.

Çok teşekkür ederim ya korktum bir anda her yediğini çıkarıyor diye ishal mi oldu acaba diye düşündüm :smiling_face:

İleride 4 5 günde 1 bile yapmayabilir ona da korkmayın normal :blush:

7 8 bez normal

Çok teşekkür ederim yaa​:smiling_face:

Teşekkür ederim canım :smiling_face: