Kızlar yeni doğum yaptım bebeğim 6 günlük her emzirme sonra kakasını yapıyor sizce normal mi
Evet çok normal endişe etmeyin
Normal hatta mükemmel
Anne sütü çabuk sindirilir. Yenisi gelince uyarılıyor eskisi çıkıyor çabucak.
Çok teşekkür ederim ya korktum bir anda her yediğini çıkarıyor diye ishal mi oldu acaba diye düşündüm ![]()
İleride 4 5 günde 1 bile yapmayabilir ona da korkmayın normal ![]()
7 8 bez normal
Çok teşekkür ederim yaa![]()
Teşekkür ederim canım ![]()