Bebeğimin burnunu serum fizyolojik ile gğnde defalarca çekmeme rağöen hala sümük sesi gelşuor normal mi
Kız normal benım bebekde gırıp olmuş gunde 3 veya 4 kere temızlıyom evınızın sıcaklıgı da onemli . Oda havasız kalınca da burnu tıkanır en azından bnm bebek oyle . Ve ben gırıp oldugu halde dk bası temızlemıyom 4 kere ıdeal ve fızyoljık sudan sonra kesınlıkle burun aspiratör ıle burnunu temızlıyıruz
Şırıngayla mı temizliyorsunuz yoksa hazır satılan bes ml lik olanlardan mı? Tıkanıklıgı eger coksa evet actıktan hemen sonra yeniden hırıltı gelebilir. Burnunu acar acmaz ardından hemen besleme yapın. Benim bebegim iki kere grip oldu. ilki Onbes gunluklen diğeri üç aylıkken. Yenidogan doneminde kuvezde tedavi oldu bunun için cunku grip yenidoganlarda cok riskliymis hızlı bir sekilde cigere inebilirmiş. Cok sukur erken tedavi sayesinde oyle bir durum olmadı. Bana o zaman drlar saat bası serumla acabilirsin demişti. Üç aylıkken oldugumuzda süreci evde atlattık temizleme yaparken genizi balgamı temizlemesi icin şırınga ile yaptık cunku diğer hazır olanlar genize basınclı bir sekilde ulasmadıgı için iyi temizlemiyordu.Tıkanıklık yogunken sırınga ile 2.5 cc saga 2.5 cc sol burnuna verip actım. İyilesme evresine gecince hazır olanlarla devam ettim.yanlız bu işlemi yapmadan once muhakkak bir saglık gorevlisinden yapmasını size öğretmesini rica edin. Ben gördüğüm öğrendiğim için cesaret edebildim yoksa yapamazdım… Ilık banyoda iyi geliyor bu arada gribi atmak burnunu acmak için ve tabi bol bol emzirin. Gecmis olsun
Edit:arkadaşların dediği gibi her temizlemeden sonra aspirator ile kalanları cekin
Burun aspiratöru varsa onunla çek o zaman hepsi geliyo serum fizyolojik sadece yumusatiyo bebekler hünkurmeyi bilmedigi için içerde kaliyo cogu
14 gün sürdü ama öksürük yoktu bizde sadece burun tıkanıklığı vardı. Sizde oksuruk varsa muhakkak dra gidin cigerlerine inmiş mi diye bakılması lazım ihmal etmeyin boyle bir durum varsa…
Bızde sadece gırıp var. 1 hafta oldu ama sızde hırıltı oksuruk sıddetlı ıse dok. Gıdın