Adet gecikmesi

Kızlar ya prezervatif ile korunuyoruz 8 aylık bebeğim var ve adetim 2 gün geçti test yapmaya korkuyorum yaşayan var mı

Bizde öyle korunuyoruz 8 gün geçtiği oldu test yaptım negatiflik bu ay da 3 gün gün gecikti ama strese bağlı gecikme yaşadım 2 aydır sanırım annemlere kaynanama sonra eşime stres yapa yapa ettim :joy: belki ondan olabilir yine de yapın isterseniz içiniz rahat etsin

Benimde şuan 9 gün gecikti bakalım ya nasip :joy:

Bebeğiniz kaç aylık bir de yeşilimsi akıntı oluyor sizde de mi aynı durum havalardan enfeksiyon vs mi var acaba

Dedim ve şimdi olmaya başlıyorum bacım konuşmamı bekliyormuş demekki darısı senin başına benim bebek 15 aylık evet yeşilimsi ise enfeksiyon vardır bi muane ol derim canım

Yaa bana da nasip olsun bebegşm çok küçük pfff

İnşallah kalbine göre versin canım