Ağır Grip olduk bebeğimle yardım

Bebeğim 9 aylık o da ben de çok ağır gribiz salya sümük gözlerden yaşlar akıyo öksürük hapşırık birbirine karıştı yavrumun ama burnu da tıkalı ben ilaç kullanabiliyor muyum ne kullanabilirim bebeğimin burnunu serum fizyolojikle açıyorum nebulizatörle hava veriyorum yastığına cold mix damlatıyorum yarın hastaneye götürcem var mı tavsiyesi olan ememiyor burnu tıkalı diye uyuyamıyor yine burnu tıkalı diye acıyorum yarım saat sonra aynı ben kendim daha beterim ama kendimi geçtim 2 gündür gram uyku uyumuyoruz

2 hafta önce biz de atlattık bu ara salgın var sanırım. Doktor ile görüştüğümüzde ateşi olmasa bile en azından 2 gün düzenli parol kullanmamı söylemişti bebeğim için. 6 saatte bir parol verdim ve 3 saatte bir de burnunu yıkadım. Ilık duş da çok iyi gelmişti her gün duş aldırdım. Emzirme döneminde Aferin kullanmak da güvenli demişti ama ben yine de kullanmadım kendim de parol içtim. Çok şükür bebeğim 4 günde atlattı benim bir tık daha uzun sürdü ama artık geçti gibi yavaştan.

Gögüs balsamı duydum işe yarıyomuş eczanedende her halukara karşı aldım deneyebilirsin sık sık burnumu yıka bize doktor çok tıkalı olduğu takdirdr günde 8 defaya kadar yıkayabikirsin demilti geçmiş olsun tekrardan

Ben de nebulizatörle serum fizyolojik veriyorum. Ara ara da yıkıyorum miktarını bilmediğim için 2 kere yapıyordum geri tukanıyordu teşekkür ederim dün de baby vicks aldım göğsüne sırtına ayak altlarına sürdüm bugün balgamlı öksürük var çok şiddetli öksürük de eklendi umarım geçer bi an önce

Bana da aferin yazdı enfluvır yazdı klamoks yazdı öksürük için de prebron yazdı emzirirken kullanabilirsin dedi ama çok fazla ilaç bilemedim çok da ağırlaştım kafamı bile tutamıyorum. Bebeği de daha fazla üşütürüm diye hasta oldu olalı duş aldırmadım 2 hafta olacak ne zaman aldırayım desem annem korkuttu bebeği iyice zatürre edersin diye aslında ılık duş iyi gelir diye duymuştum siz gbi. Teşekkür ederim cevaplarınız için

Çok geçmiş olsun. Biz hasta oldugumuzda da doktor bana ayni ilaclari vermişti. Enfluviri ictikten sonra 2 saat emzirme demisti doktorumuz. Yeterli calisma olmadığını, süte ve bebege etkilerinin net bilinmedigini söylemişti. Birde ben bol bol bebegimle beraber duş almıştım. Hem solunum yollarini yumusatiyor, hem de bana banyo yaptıkça mikroplar akip gidiyor daha cabuk iyilesiyoruz gibi geliyor.

Eczaneyle geçen gün konuştum ara ara öksürdüğü için balsam aldım onlar uyarmıştı sakın vick kullanma hatta baby vick bile ağır geliyo çovuklara uygun değil diye bide yıkanmamış koyum yünü ısıtıp koyan duymustjm işe yarıyo diye yıkamayı sık sık yap hatta her beslenmeden önce yap ki beslensin ve iyleşsin nol bol emzir

Çok teşekkür ederim :heart::cherry_blossom:

Valla 2 gündür kullanıyorum kullanmayım artık o zaman çok teşekkür ederim :heart: