Aıle sorunu ama akıl almaya ıhtıyacım var

Tam bir narsist

Neden canim

Inan bende oyleyim benimki cikar bende haftalardir evdeyim.

Sey yap yakında bım şok vs yerler varsa bırak cocugu tek got ben yazın oyle yapıyorum.

İşte o kotu. GERCEKTEN COK ZOR​:scream:

Yazin gurbette oluyor kızımla başbaşa kalıyorum komşular arkadaşlar çağırıyor hep oraya gidiyoruz bu sene yazın gidemedim hem kızım erken uyuyordu hemde bebek arabasını asla sevmiyor sürekli ağlayıp kucak istiyor

Var olmaz mı diyorum ama sabahtan gitti kendi işten gelince bi dolanalım beraber diyorum sonra yine bir bahane buluyor yine birşeyler diyor çıkamıyoruz

Evde dur dur sıkıl sıkıl sürekli aynı döngü birşeyler isteyince yerine getirmiyor çevresinden biri birşey istesin kar kis soğuk dinlemeden yapıyot

Sen bebegın herseyıne bak bırak babasıyla . Seni anca oyle anlar ben oyle yapıyorum babalık gorevını yerıne getırsınler bır zahmet. Butun yuk bizde olunca bır zaman sonra strese giriyoruz

Evi temiz tutmaya çalışıyorum sen iyice temizlik delisi olmuşsun diyor kızım daha az batırıyor sabah bir işe gidiyor ama heryerde çoraplar gecelik ler 2 3 çeşit montlar kazaklar heryerde kaç kere dile getirdim topla toplamıyorsanda hepsini bir kenara bırak diye ama gerçekten anlamıyot

:sweat_smile: hepsi mi ayni olur ya

Durup durup laf sokar kavga ederiz sonra hep senin yüzünden dıyor

Ay ay bırazcık düşüncesidir ama o kadar da kötülüyemem ıyıkı benım kocam.

InsAllah gızel yuvalarınız olur. Kosa zamanda esin hatasını anlar.

İki gündür hastayım duymadığım laf kalmadı benin kide öküzün teki evde çok olmaz hep işte zamanı geçiyor genelde evdeykende çok bı faydası yok gönlü olursa bakar bebeye olmazsa yok dün gece hastalıktan kivrandum bebede hasta aynı şekilde al biraz bak dedim bağırdı bakamam durmuyo diye oda TV izledi gece yarısına kadar dedim bi hasta ol bı bardak su vermeyecegim sana kendi de çok nadir hasta olur dört beş yılda bir yani çocuk doğurmak böylelerine isgence olan kadına oluyor ona göre bebek yapmak lazım iş yerinde sorunları olunca genelde evden cikariyorlar hırslarini benim eşim öyle belki seni ki de öyledir Allah vicdansizlara dusurmesin

Ay yok kız benımkı o kadar degıl. Cok geçmis olsun canım. :blossom:

Tabi ki benimde dusuncem o umursamaz görevlerini bilmez insana çok çocuk ona verilmiş bi ödüldür hele ki böylesi ilgilenme sorumluluğu sıfır olan insanlar büyümüş elde olan evlatlar oluyor ödül onlara olan anneye ve çocuklara oluyor Allah yardımcınız olsun bildigim bi kac kisi de var bu durumda hep kullandığım kelimedir ödül gibi oluyor al sen sorumsuzsun ilgisizsin merhametsizsin al sana çocuk bi ödül bi ödül bi ödül daha

Yarın konuşalım bi arayacağım :heart:

Eşlerinizle izlemenizi tavsiye ettiğim bir kanal ve izlediğim son videoları :heart:

Ben bu sorundan şöyle kurtuldum, ertesi gün giyeceği şeylere kendim karar veriyorum :roll_eyes: ona göre akşam dolaptan çıkarıyorum kenara koyuyorum. Bu benim için 1dk.lık iş. Yarın giyineceklerin bunlar canım hazır diyorum. Aksi halde o hazırlanıp çıktıktan sonra bir bakıyorum, dolabın içi karman çorman. ona bakmış bunu denemiş dolaptan çıkarmış çıkarmış etrafta bırakıp gitmiş. Topla katla koy uzun iş. Bir de akşam gelince diyor ki canım ya çorabımı bile kravatımla uyumlu vermişsin :sweat_smile:

Aynen valla doğru haklısın baştan bitmesi gereken bir evlilikti benimki