Aıle sorunu ama akıl almaya ıhtıyacım var

Çok derine gırmeden olayı ozetleyım. Esim hep gece çalışıyor.1 hafta aksam 7 ıse gıdıyor gece 3 te evde oluyor. 2 haftada gece 12 de işe gidiyor sabah 8 de işten geliyor .

Hep uyandığı saat 1 illa3 arası oluyor. Ben kızımla tek başıma kahvaltı yapıyorum. . Ona da ayriyeten hazırlıyorum . Kahvaltı yapınca eşim 1 saat kadar bebege bakar tv acar genelde yanında oda tv bakarsa bakar yada gözlerini dinlendirir. Ben mutfağı toplayınca hemen bir telefon gelır dısarı cıkar. Aksam gelır eve tabi biz aksam yemegını de yemiş oluyoruz . Bu bır kac gundur boyle devam edıyor . Ben içimde tuta tuta bir kalıyorum. Sakın bir dıle anlatayım dıyorum laf captırıyorum yok. Onceden boyle degıldı ..Kızım zaten çok haraketlı ,sinirden ağlıyorum.

Kendısını cok seviyorum ama yıpratıyor beni . Onceden salata fln yaparsı ıyı kotu mutfaga gırerdı cocık oldu değişti ..ikinci cocgu istiyor ben ise o kadar sogdum kı kazayla fln olursa ne ne yaparım tek basıma dıyorum.
Yaa gercekten kendıme zaman ayırmak ıstıyorum . Kızı aksam uyutunca .Evde sıkılmayım dıye kendı kendıme birseyler yapıyorum. Yatınca da kız dk başı uyanıyor . Esım gece işte oluyor .o konuda da destek yok.

Patlamaya patlıcam cok sınırlı. Bana zarar vermez ama dısarı cıkar hızlı arabayı surer kaza yapar diye korkuyorum. :frowning:

Bazen erkeklere açıkça ne istediğini neyden rahatsız olduğunu dile getirmek gerekiyor . Biz kadınlar gibi detay dusunemiyorlar , uygun dille uygun zamanda rahatsızlığını çok yiprandigini desteğine eskisi gibi ihtiyacın oldugunu dile getirmelisin habis . Yoksa içten içe kendini yer , olmadık yerde patlar , olmadık sonuçlar çıkabilir .

Ya şuan bıle patlamamak için kendımı zor tutuyorum. En kotu sey ben hemen aglıyorum​:frowning:ses tonumda titreme oluyor hep :woman_facepalming:

Aslında rahatsız olduğun an bu durumu söylesen , suan ki durumda olmazsın . Anda söyle, öteleme

anlamak istemeyen anlamaz walla.. bende bitane var 1000 defa rahatsiz oldugum seyleri Dole getirmisimdir karsimdaki çocuk gibi olunca iste anlamiyor

Sizin konunuzu okumustum, bazı anaların buyutemedigini eşlerin buyutememesi çok normal. Eğitim her zaman ailede başlar. Saygı sevgi paylaşım vs vs çocukken aktarılacak şeyler , bu da anne ve babanin karşılıklı davranışlarıyla çocuk kendisine alıyor .sonradan oldurmaya çalışmak karşındaki insanı yipratiyor . Her şey zamanında güzel.

Haklısın galıba içime atıkça zarar goren ben oluyorum.

Erkekler sorumluluga gelemiyorlar içine atma cnm ama fevride olma güzellikle karşına al konuş eşin anlayişli ise anlar zaten bu erkeklerin sorumsuzluluklari beni yiyip bitiriyor

Tabi ki eşinle konuş. Ama bu konuyu daha önce oturup konuşmadıysanız, sinirli bağıra çağıra konuşma. Böyle bir patlama sonrası sana diyebilir “benimle konuştun mu, söyleseydin konuşsaydın diye.” Eşin de çok kötü birşey yapmamış birkaç gün çıkmış. Belki o da düşünüyordur ki “gece çalışıp gündüz uyumakla geçiyor vaktim, kendime başka zamanım yok.” Sen halledersin @514habis_r :smiling_face_with_three_hearts: kavga etmeden de halledersin tatlılığın ve zekanla :melting_face:

Bence de içinde tutma içimizde tuttukça patlıyoruz daha kötü oluyor tatlı bir dille konuşamaya çalış belki oda anlar seni

Hepınıze tsk ederim hanımlar .

Gece biraz sinirimi bastırsamda az cok kendimi ifade etim . İçimden geçenleri soyledım .Bu sabah 11:30 kalktı. Bız kahvaltı yaptık ama yıne buyuk gelısme. :blossom:2 gun sonra aynı olmazsa ıyı.

Biz dünfen onceki gün tartistik dün iydi bugun gene kavga :slight_smile: insallah senin esin seni anlar

@514habis_r benzer durumları bende yaşıyorum. 2aydır kızımla baş başa yapıyoruz kahvaltıyı o kadar zoruma gidiyorki sabah 5te kalkar namaza gider eve gelmeye 8 olur ben kalkmıyorum artık kahvaltısını hazırlamaya kendi kalkıyor oruç tutuyor kendi sahurunu kendi yapıyor bende 3 gündür başladım oruca dün tutmak istemedim soğru düzgün bir kahvaltı yapalım diye 2 ay sonra resmen doğru düzgün kahvaltı yaptık eve de 7.30 da falan geliyor akşam işten ben onu bekleyeyim diyorum hem ben acıkıyorum hem kızım acıkıyor artık beklemiyorum yemekleride kızımla başbaşa yiyoruz işten erken geldiği zamanlarda camiye gidiyor yatsıya eve gelmeye 11 oluyor ben ve kızım çoktaan uyumuş oluyoruz sohbete gidiyor eve gelmesi gece 1 oluyor dün dedim evdesin bir erciyese gidip gelelim tatlı yiyelim bunu diyen senmisin soğukta ne işin var çocuk hasta olur otur oturduğun yerde başka zaman gideriz ama köye gidelimmi derken diyor köye giderken soğuk değilde benim dediğim yere giderken soğuk buz gibi oluyor çocuk hastalanır oluyor nedense yani artık inanki yemeğe bekliyordum herşeyini hazır edip salatasını bile artık sadece ne yemek varsa onu koyuyorum özenmeden kahvaltısınada zaten kalkmıyordum ama sahur bence mecbur oruç tutunca sahursuz yapamıyorum

Bızde çok bğrış cağrış olmaz sözlü konusuruz. İnsAllah sizde duzelirsiniz

Sanmiyorum düzelsin.. anasina asik erkek cocugu duzelir mi sence (:

Bizde dün bir büyük tartışma yaşadık maalesef :saluting_face:

Canlari istemeyince herseye bahaneleri olur

Narsisit olmasın da gerisi düzelir.

2 haftadır evden çıkmıyorum ev işi yemek çocuk gerçekten insan bir yerden sonra patlak veriyor kendi geceleri geliyor 11 12 1 sohbetten camiden hiç değilse insan yüzü görüp sohbet ediyorlar

Aynı ben ya off neden boyle bunlar.

Oysa biz onlarla vakit geçirmek istiyoruz. Yaz gelsın de kızı ona bırakıp bırakıp dısarı cıkcagım​:joy::joy::joy: