Bebeğim 9 aylık oldu. 1 haftaliktan beri biberonla besleniyor emzik hiç almadı. Normalde Tommee Tippee kullaniyordum ama akıtma yapıyor. Tavsiye edebileceğiniz hem mama için hem de şu için biberon var mı akıtma yapmayan Philips dışında. Weebaby, bebedor falan kullanan var mı mesela?
Mamajoo suluk kullanıyorum 4 aydır memnunum akıtma yapmadı.
Biberon da Chicco kullandım ilk 3 ay kadar o da iyiydi.
Bende bunu kullanıyorum ama akıtıyor emdikçe emziği büyüyor ve akıtma yapıyor yeni başlık aldım o yüzden
Him bilmiyom suanlik bende bi sorun yok hata ben elime sıkıyorum yine akitmiyor belki zamanla dediginiz gibi olabilir
Benim oglaninki de akmiyordu da disleri kopariyo
Munchkin kullanıyorum 6. Aydan beri, bebeğim şuan 10 aylık memnunum
Mamajoo aldım bakalım bugun gelecek. Kullananlar memnun kaldık diyor. Umarım akıtmaz önü hep ıslak artık çünkü ![]()
Ben geçen Carrefour da gördüm çok hoşuma gitti aldım su içsin diye wee olması lazım yeni başladığı için çok güzel içiyor diyemem ama sevdi iki tarafında tutma yeri var bide ağzı biberon gibi silikon dişlerini kaşiyor orda
he akıtma olayını bilmiyordum dikkattte etmedim açıkçası kullanınca farkettim harikaymis çocuk eviriyor çeviriyor asla akmıyor çok iyi ya ![]()
Mamajoo akıtma yaptı wee deneyeceğim sanırım bende ![]()
Kapak kısmından mi? İyi sıkmanız lazım. Benim dışımda kim kapatsa akıtıyor bizimki de. Kapatamiyorlar diş kacıriyorlar herhalde döndürürken.
Yok uç kısmından akıtma yapıyor ![]()
Garantisi vardi herhalde bence değiştirin. 14 gün gecmediyse.
Yok geçmedi yarın iadeye göndereceğim ![]()
Hanmiysn aldim guzel fakat agzi genis degil damagina problem yaprmi sdce aksam yatarken bir kez mama weriyorm bir kere kullaniyorm





