Evlatlarımızı gözümuzden sakiniyiruz peki insan musveddesi yetiskinlerun yetiştirdiği pisliklerden nasıl koruyacagiz hanımlar çok korkuyorum …Samsun’da 7 yaşındaki Güney’in beyin kanamai geçirmesine sebep olan pisliklerin annesinin onu alıp kenara koydukar açıklaması
insan görünümlü canilerle yasiyoruz ne yazikki
Çünkü sizin çok iyi bir kalbiniz var tüm çocukları koruyabilsek keşke ,çok zormuş anne olmak hakikaten her an yanında olamayacağız okulda mesela derste Rabbime emanet olsun çocuklarımız ama bu kadar endişe ile naisk yaşayacağız resmen psikolojisi bozuk çocuklarının anne babalarının endişe etmesi gerekirken biz korkuyrouz onların yeirne …Allah muhafaza o çocuğu o hale getiren bizim cocugumuz olsa rabbim korusun zaten ,düşünsene annenin savunmasını akıl tutulması yasiyr insan ama insanlarda hata o siteden kovacaklar herkes birlik olacak dislanacaklar yapacak bir şey yok başka nasıl koruyacagiz kendimizi
Kanunlarimiz kanun olmadigi surece dewam eder nasilsa ceza werilmiyor nasilsa bisey olmuyor diye diye hersey bu hale geldi artik bi kanun gelmesi lazim ben birisi kucagina alsa bile endiseleniyorum biseymi yapck taciz hareketindemi buluncak vs. Gozum surekli ustunde okula baslayinca bile endiseli olur insan cnku ogretmenlere bile guwen kalmadi gecen gun haberlerde ogrenciyi nasil darp ettigini asaladigini gorduk hic iyi gunlere kalmadik Allah yardimcimiz olsun rabbim ewlatlarimizi kotu insanlarin serrinden korusun![]()
![]()
Amin inşallah cümlemizin evlatlarimizi,evet kanunlar kanun dehil infaz yasasında sıkıntı var cezası su kadar ay yataru bu kadar …adamlar yatmıyor konusulaak çok şey var ama o zaman herkes kendi yurehini sogutacak adaletin peşine düşecek düzen bozulavak daha kötü olacak Allah muhafaza ama korkarak yaşıyoruz napalim elimizden geldiğince yalnız birakmayacagiz sırf. Buyuzden ise gitmek istemem ama öte yandan bari iyi okula gönderirim ki hesap sorabileyim şimdi deblet okulunda öğretmene diyebilirmuyiz gözünüznmeden üstünde değil diye ama iyi insanla karsilastirsin rabbim iyisine gidince orda olmayacağını garantisi de yok sassio kaldım 6 aylık kızım okulu için arkadaşları için simdiden
Ben okulda guwenliktim calistigim okulda bibogretmen wardi adi ogretmen coxuklara ders isletmez cocuklar az bi ses cikartsin hemen korudora atar weya kulagindan tutar mudure gotururdu bide dusunun kendisi bide arabulucuk bitirdi yasli biseydi tam hatirlamiyorm ama en son bisey olmstu ondn snra okuldan gonderildi herkes ogretmen olamiyor malesef solakda bazen goruyorum cocugu bisey istiyo annesi hemen wuruyo kolundan tutup cekisitiriyo ben bebeklerin aglamsina hic dayanamiyorm rabbim ewlatlarimizi korusun hep dua ederim rabbim iyilerle karsilastir kotulerden uzak tut diye
Evet karşılaşıyoruz boyel Dr öğretmenle çocuklar en zayıf noktam asla dayanamıyorum uzulmelerine …kızım için stresten eridim herşeyi düşünmekten…hamilelikte çok kilo almıştım 90 geviyrodu belkide 57 kiloyum.simdi stres endişe olmayacak şeyleri düşünüp korku çaydanlık devrilde vs kötü insnalar başımda saç kalmagacak dusunmekten Rabbimize emanet ediyoruz .sizin çalıştığınız okul özel miydi
Dewletti canim
Şimdi güvenip naisl göndereceğiz okula ,bzidr az mı dayak yedik küçükken ![]()
Ben dayak yemedim hic ogretemnden
Ben yedim vallah ,sorduğu soruya cevap veremedigim için resmen ekinde sopa tek tek soru sorup dovuyordu bizi ![]()
Maalesef Azerbaycandada insan öldürmek basitleşmiş ve normalleşmiş hale geldi.
Yakın zamanda ard arda çok kayıp yaşandı.
Adalet olmadığı sürece bu tür olayların ardı arkası kesilmeyecek.
Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah Amin![]()
Kreşe koyacaktım koymayacağım.
İşten önemli evladım sonuçta
Ah demekki her yer aynı hani bazen diyorum Avrupa falan ama orda da oluyor işte pazar yerine araba ile daldı yada ünv arkadaşi tarafından bıçaklanan hele Amerika’da çok fazla okula sikahli saldırı oluyor neresi güvenli ki artik
Hiç bir yer güvenli değil
![]()
![]()
guelcem yoktu allah seni
Kesinlikle
Birazda gülelim ![]()