Arkadaşlar bebeğim 9 aylık oldu ıspanak verdim dün bugün sabahtan kanlı kaka yaptı ıspanak alerji mi yaptı acaba sizde böyle bir durum vr mi
Yumurtaya site alerjisi yok kan tahlilinde öyle çıktı ama ispanak yedi hm vücudunda hafif sivilce tarzı kızarıklıklar oldu ve kazasında kan
İlk defa yedi normalde güzeldi herşey yani bişey yoktu
Demiri düşükse yeşil mercimek daha iyi gelir
Demir açısından değil sadece yedirdim tadını alsın diye ama dediğim gibi oldu
Size yazmadım zaten inci bebeğe yazdım ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
peki
Canim ıspanak yapmış olabilir geçmiş olsun
Sağol canm
İlk havuçla beraber vermiştim ıspanak o zaman bir şey olmamıştı sade verince bizimkininde ağız çevresinde kızarma oldu yani ıspanaktan olabilir sizinki de geçmiş olsun
Ben tekrar denemedim
Teşekkürler