Alerji ispanak

Arkadaşlar bebeğim 9 aylık oldu ıspanak verdim dün bugün sabahtan kanlı kaka yaptı ıspanak alerji mi yaptı acaba sizde böyle bir durum vr mi

Yumurtaya site alerjisi yok kan tahlilinde öyle çıktı ama ispanak yedi hm vücudunda hafif sivilce tarzı kızarıklıklar oldu ve kazasında kan

İlk defa yedi normalde güzeldi herşey yani bişey yoktu

Demiri düşükse yeşil mercimek daha iyi gelir

Demir açısından değil sadece yedirdim tadını alsın diye ama dediğim gibi oldu

Size yazmadım zaten inci bebeğe yazdım :smiling_face_with_three_hearts:

:grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:peki

Canim ıspanak yapmış olabilir geçmiş olsun

Sağol canm

İlk havuçla beraber vermiştim ıspanak o zaman bir şey olmamıştı sade verince bizimkininde ağız çevresinde kızarma oldu yani ıspanaktan olabilir sizinki de geçmiş olsun

Ben tekrar denemedim

Teşekkürler