Kendimle ilgili 3 gundur. Ölüyorum ya. Hiç birsey yapamıyorum da.
Burnumda sivi şeffaf akıntı var . Dk bası kaşınıyor .Burnumun hangi tarafı kaşınıyor o tarafında gözü kaşınıyor. Sulanma oluyor. En önemlisi dk bası hapsiriyorum. Karabiber koklarsin da hapsirirsin ya bende öyleyim. Neye alerjim var çözemedim de .3 gundur anam agliyor .. Geçende sabah kalkınca direk burnum kanadı normalde hiç kanamaz.
Doğal çözümü var mi bunun. Simdilik burun spreyi ve fizyolojik şu kullaniyom
Allah şifa versin malesef yok benim de toza karşı alerjim var alerjiden hapşırmaktan sesim kısıldı ilaç kullanıyorum . Evinizi bol bol havalandırın su buharı ile burnunuzun kanalları yumuşar bir de onu deneyin isterseniz
Geçmiş olsun cnm ben yıllardır çekiyorum burun tikanikligi geniz akıntısı ve buna bağlı boğazı ağrısı bademcilikerimi aldiridm burnumdan ameliyat oldum yine geçmedi alerji ilacı kullanmaktan başka çare yok onuda şuan emziriyoruz kullanilirmi bilmiyorum ama byillarca alerji ilacı bsprey kullandım çok fayda etmiyor yani sürekli tuzlu su ile temizleyecek son dedi bana doktor akupuntur falan yapan yerlerde varmış ama biraz maliyet li dedi doktor su emzirme bitsin bende bı özele gidip danisacam aşısı falan da varmış ama devlete kaç defa gittim yapmadılar ilaç verip yolluyorlar testte yapıldı bana ağaç kabuğuna ve yabani otlara çıktı sürekli dışarıda çıkmam ama yaz kış burnum tıkalı eskiden sadece Bahar ayı ve kışın olurdu şimdi hergun burun temizlyorum günde üç dört defa ve tikaniyo afedersin baya zorlanıyorum şimdi benim oglanda alarjrik akmıyor ama bütün hırıltı ve horlama var etmi büyüdü bilmiyom götürsem şimdi makineyle bakacaklar Durmaz ağlar küçük hortum gibi bişey le bakiyorlar alerji çok zor insan sürekli hastalaniyo
Alerji bölümüne randevu almalısınız . Onun için de önce dahiliyeye muayene olmanız gerek. Doktor izin açtırınca MHRS den alerji bölümüne randevu alırsınız. Alerji testi yapılmadan ne olduğunu söylemek zor. Belki de başka bir şey çıkacak. Özelde de yapılıyor testler. Hem özelde hem devlette yaptırdım ben de. Benimki el içinde ve parmaklarda şişme kaşınma şeklinde bir alerji. Toza, kire bazı unlara temasta oluyor genelde. Son zamanlarda dokunduğunuz, gezdiginiz yerleri düşünün. Benim saman , polen , kauçuk alerjim de var mesela. Böyle yerlerden geçeyim hemen farkediyor.
Ay canim benim.seninki daha zor ben 4 gunde maf oldum seni düşünemiyorum. Her sene bi hapşırık olur da neyden hic arastirmadim genelde hastayım(grip) diyordum ..Bu sene geçmek de bilmedi ya uyurken hapşırık olmuyor ama gündüz çok hapsiriyom. Mevsim gecişlerinden mi anlamdım ya polen vs .
Aklıma trendyoldan oda parfümü almistim .ama salonda duruyor acaba o fln mi çözemedim de ha .
Benim aklimada polen geliyor.
Her sene oluyir da ben hep hastayım. Diye çok farkında olmuyordum bu sene 3 ,4 gundur geçmek bilmedi .
Alerji olunca kac gun sürüyor ortalama.
Aynen cnm kokan seykerde etkiliyor alerjiyi ben bıktım artık ama geçmiyor bı turlu benim de başka biseye var ama ne bilmiyom ağaç vesyreden bu kadar tıkanıklık olmaz bence yediğim biseyden yada toz dan ama toz çıkmafi testte gerçi bazi alerjiler testte cikmiyormus çok zor nefes alamıyorum bazen yatamiyorum hergun yorgun kalkıyorum sabahları gece ağzı açık uyuyorum horlama yok Allah’tan Allah tüm hastalara şifa versin
Ha bide bana hastanede bi hemşire den duydum sohbet etmiştik oda alerjim var diyordu çare bulamamis devletin yaptığı alerji testi çok sınırlı yani her ürüne yada maddeye yapmiyorlarmis sınırlı sayıda demişti o yaptıklarından başka şeye de varsada bilemeyiz demisti belki senin gecicidir bide ailemde varmı astım alerji vesayre yaşayan benim annem alerjik astım hastasi kız kardeşiminde alerjisi var
Tez zamanda sende alerji nin nedenini bulursun . Gercekten sağlık gibisi yokkk . Mesla Öğlen elime torna vidayi sapladim . Hala elim aciyor delindi ama kan akmadi simdi intihap gibi beyaz birsey olmus için haraket ettirdikce aciyor şimdi daha çok anliyom . Canımın kıymetini. Sağlık olmazsa hayatan tat bile alınmiyormuş.
Allah da uyarı veriyor ellem zikir et diye.
Sevdgı kullarını hep imtihana sokarmiş . Beni zikir etsin diye. Biz de onlardan olalım bari
Öyle cnm hastalık zor çok dua ettim hem oğlumun alerjisi için hem kendimi ki için inşallah şifa buluruz oğlana daha çok takiyom süt ürünleri ysak bı kaçak yapsam hemen vucudund ayara bere kakada kan geliyor içim daralıyor sürekli derin nefes alma gereği duyuyorum canım sikkinlgiindan bilmiyom psikolojik bilmiyom benimde her yerimde saçım ayaklarim yara çıktı çocuk büyütmek bı yandan sorunlar bitmiyo
Yok ki .
Bende de öyle alerjen birsey yoktu da bu sene ne oldu bilmiyom. Ilk defa başıma geliyor . Diger hasta zamanlarda hapsirdigimda girip fln oluyordum. Hastayım diyordum çok da üstüne durmuyordum. şimdi girip de yok . Suan bile burnumun içi kaşınıyor hapşırmak gobi oluyorum. Ayni karabiber çekmiş gibiyim . Her an hapsirabilirm.
Nezle olunca dk başı hapşırık olmuyor ki. Benim bugünle 4 gün olacak . İnşallah öyledir. De sprey de kulaniyom geçirmedi de .
Ya bir günde 100 kere rahat hapsiriyom nezlede var mi ki böyle birsey .Bende nezle sandim da gecmeyince hep burun kesintisi hapşırık ce gözlerde sulanmaya bağlı kaşıntı olunca nezleye benzetemedim.
Evet cnm nezlede sürekli su gibi akıyor hapşırık oluyor ondada çocuklardan biliyorum 10 günü bulur hafiflemesi bu ara alerji mevsimi değil aslında usutmusde olabilriisn
İnşallah öyledir ya. Şuan nzele oluşma bile sevinebilirimo derce yoruldum hapşırmaktan. Pazartesiye kadar yakayım burnumu geçmezse muane olurum .ay seni de yordum o güzelim parmakların dert görmesin ben gunluk yazıp yatayım sana da iyi geceler canim