Bebegim 10 aylik kol ve bacaklarda boyle dokuntuler var iki gundur
@admin bakarmisin alerjimi isilik mi yumurtayi muzu kestim salata kaldi onuda kesecegim onlarmk yapti alerji emziriyorumda mamada veriyorum bazen aptamil
Bu alerjiye benziyor canım
Merhaba Yediği farklı bişey yoksa gıda alerjisi olmayabilir. Herhangi bir çimen ve ya topraklı bir yerde bulunduysanız ordan da etkilenmiş olur. İsilik vs değil gibi alerji olabilir ama temas ettiği bişey de olabilir herhangi bir krem vs kullandıysanız ondan da olabilir
Yaz geldi sovir sinek issirigida olabilir ve imde oglumun dün kolunda gördüm böyle buna benzer iki tane kızarık sivri sinek var bizim evin etrafında ağaç cok
Dun acile gittim.alerji demisti toz sase verdi yine gecmedi farkli meyve seftali vermistim ama 4 gun oldu verli iki cay kasigi anca suyundan vermistim bu dokuntu iki gundur var bugun yuxunede sicramisya
pazartesi goturecegim
Baya cok iki tane degil tum vucutta var govdesi haric kollar baldirlar yuxunede sicradi
Konuyla çok bağımsız yanlış anlamazsınız bişey soracam tırnakları yüzünü vs hiç cizmiyormu acaba benimki 4 gün kesmesem 5. Gün eli yüzü çizik oluyo
Yok cizmiyor cok sukur fakat kestirmuyor hersey kullandim yinede kestirmiyor uykuda deniyecegim son care
Ben 1 haftalıkken başladım kesmeye alıştı karnini doyurup kucagimda oturturken kesiyorum seslenmiyo alıştı iyice zor oluyo korkuyorum keserken kenarları sivri kaliyo bazen törpü varmış bebekler için ondan alacam bı tane daha kolay kullanımı diyolar onu denediniz mi
Geçmiş olsun büyük ihtimalle alerjik olabilor benim oğlumda sadece kakada kan oluyor vücudunda daha bişey görmedim
Kaka testi vermistim 5 aylikta bisey cikmadi sukur bunu yarinogrenecegik ne diye
İlk defaminoldu daha önce alerji tedbit edildimiydi
Bir işe yaramıyor törpü boşuna para vermeyin bende aldım dolapta öylece duruyor şu mavi renk olan markasını hatirlayamadim
Ben aldim törpü . Cok kulanmadim ..bi ise yaramiyor ya bi saat ugrasiyordum onla . Simdi kocaman bir tirnak makasi var onla kesiyom cok kolay oluyor .
Yok alerji degilmis kusma ishal olmustu 4 gun once salgim tum ailede kizda gecirdi bu o hastaliga bagli vucudun disari atmasiymis dokuntu son asamasindaymis antibiyotik vitamin verdi gececek dedi alerji degilmis enfeksiyona bagliymis
İyi en azından alerji değilmiş geçmiş olsun
İyiki almamışım o zaman törpüyü makastan devam o zaman teşekkürler


