Alisveris fisleri

Kizlar alisweris fislerini atmayip nakite cevirildigini biliyormuydunuz bende yeni ogrendim :grin:fisleri aliyoruz hayat pay uygulamasi war orda okutup biriktiriyoruz onuda istedgimiz gibi harcaya biliyoruz

İlk defa duyuyorum bütün fislermi dahil belirli yerlerinmi

Bnde ilk defa duydum arkdsm yukledi paraya dondü Normal bildigimiz fisler atmayin yukle cek birikiyo

Deneyelim bakalım​:sweat_smile:

Ne kadar veriyor fis başına 0.2 krş falan mı, yoksa tutara göre mi değişiyor yani pek öyle iyi bir tutar olmayacağını düşündüğüm için beklentiyi çok düşük tuttum​:smiley:

Bnde suan elimde fis yok denemedim ama arkdsm uc fis yuklemis 50 tl olmus

Ay bu Tel istedi verdim ama TC bilgileri de istiyor

Ewet onlari giriyosun yukledim 50 tl oldu