Kızlar temu alışveriş uygulaması hakkında ne düşünüyorsunuz güvenilir ve güzel bir site mi alışveriş yapan var mı
Kuzenim ve kardeşim alışveriş yaptı bir sorun yaşamadılar
Ben çok şey aldım her şey çok iyi geldi çok şükür, önemli olan fotoğraflı yorumlara bakmak onlara göre almak. Ben oyun matı, kanguru şapka mayo bir sürü şey aldım çok iyiler
Çok güzel binbir çeşit şey var ama çin uygulaması olduğu için alış veriş yapmıyorum ordan onlara para kazandırmak ı istemiyorum doğu türkistan a yaptıkları zulümden o yüzden Yerli malı yurdum malı en iyisi bnm için
Bende 3 4 kez aldım hepsi çok güzel geldi sorun yaşamadım
Vergisi ne kadar yuksek diyolar ama
Evet çok yüksek ama yinede uyguna geliyor sanki. Mesela sınırı 1050 tl tam o sınırı tamamladın mı vergi 500 600 tl galan çıkarıyor. Ama daha az işte atıyorum 700 tl lik alışveriş falan yaptın mı 300 400 tl vergi çıkarıyor
Vergisi ile bile birçok ürün Türkiye fiyatından ucuza geliyor. Ben de sık sık alışveriş yapıyorum hepsi çok güzel geldi şimdilik bir sorun yaşamadım
Paylaşımın için teşekkürler canım. Bir Türk olarak tabiki boykot ediyoruz onu da. İsrail boykotunu annemden öğrenmiş biri olarak Çin’i de yıllardır boykot ediyorum. Oyuncak bile almam Çin malı.
Bnde aynı şklde ne çin ne israil boykot hiçbir ürün evime girmez bnm çok şükür müslüman kardeşlermz orada zulüm altındayken bunu onlara yapan zalimlere para kazandırmak vicdanıma dokunuyor her gün ne haberler okuyoruz elmzden onlar için bişey gelmiyo madem bunu onlara yapanlarada mümkün olduğunca kazandırmamak gerek
Bir tane Uygur Türkü kadının röportajını dinlemiştim gerçekten yapmadıkları zulüm kalmamış günlerce uyuyamamiştım. İsrail , Çin dedim ama ben mecbur kalmadıkça hep Türk malı alırım ne olursa olsun başka ülkenin malını da almamaya özen gösteriyorum. Her şeyin alternatifi var şimdi çok şükür. Kötü de çıksa kullanırım içim rahat olsun yeter ki. Bir yerde gözyaşı dökülürken ben rahatım ve keyfim için yapamam bazı şeyleri.





