9 aylık düzeni vardı az çok gündüz uykusu sık sık değişiyordu ama akşam uykular genelde sekiz dokuz arası oluyordu ama o da gitti tamamen yaklaşık iki aydır büyüdkçe düzelir diye beklerken her geçen gün daha zorlaşıyor sabrım kalmadı artık on dk da bir uyanık tam uyuttum bekliyorum çıkıyorum on dk sonra ağlayarak uyanıyor bikaç gündür hasta ama uzun süredir bunu yaşıyorum ne gecem kaldı ne gündüzüm bi saat Kesntsz uyusam şükrediyorum sözde baba evine gelmşm tatile bebekle uğraşmaktan hiçbir tad alamadım keşke gelmeseydim diyorum bilmiyorum napacam neden bu kadar zor bir çocuk ben zrn sabırsız bir insanım artık dayanamyacak noktaya geldim bıktımm her gecen gün daha zor ne zaman uyucak tam anlamıyla rahat edecem bana bi akıl verin nolur şimdi de ayağmda sallıyom bıraktğm an çığlığı basıyor bende bağırıyorum ona dayanamıyorum
Bu da öyleydi emip uyuyordu kucakta hiç uyutmadım ama evde iken beşiğnde uyuyordu onu da istemiyordu köye geldim ayağımda sallıyorum tam uyuyo hop geri uyanıyor küçükken çok daha iyidi büyüdükçe zorlaşıyor uykuları kalmıyor emeklemiyor da yemek desen yemiyor hiç emziriyorum onu da istemiyo artık üç gündür hastaydı hastalığında daha da zor oldı ama daha öncede böyleydi bnm enerjim de düşüyor hiçbir şey keyif vermiyor artık
İnan ben artık saatleri bile saymayı bıraktım sadece uyumadığını biliyorum sürekli başında olmam gerek sıcak çay içmeyi bile özledim yeminle annemde diyor ben sekiz tane büyüttüm bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum diyor o da şimdi ki bebeklere ne olmuş bilmiyorum
Diş mi acaba… İnan sadece senin bebeğin değil herkesin bebeğinde var zorluklar hele uykusuzluk mızmızz çocuk en zoru bende bazen diyorum Allah’ım hepsi bir arada zor olmak zorunda mı bu kadar asi olmak istemiyorum tövbe ama tahammül seviyemiz azalıyor şöyle motive et kendini oda böyle olmak istemezdi bı derdi varki huzursuz geçecek bu günler kolaylıkla inşallah bide beterin beteri var diyorum genede şükür canım elleri ayakları herşeyleri düzgün bin şükür… Dogmalari için gün sayıyorduk şimdi büyümeleri için sayıyoruz biraz daha sabır
Hasta dedin nesi var bebeğin , benim kızım da bı geniz akıntısı olmuştu götürdüm alerji havalardan burnu tikaliysa temizle bide zaditen damla verdi bu da daha rahat uyutur dedi bir süre kullandim o damlayı çok güzel uyudugunda uyanmuyordu hemen deneyebilirsin istersen kilosuna göre damla veriyordum kaç kiloysa o kadar damla , uyandikca sürekli bebek de dinlenip rahatlayamaz ki
9 ayın genel sıkıntısı sanırım benim kızımda aynı 9 ay 5 günlük ayına girdiğinden beri durmadan uyanıyor. Önceden uyanmazdı fazla düzemliyidi şimdi atak mı diş mi bilmiyorum karnı tok altı temiz ama bağırarak ağlamaya başlıyor bende alıştım rahatlığa kaç gündür böyle olunca bi sendeledim umarım geçicidir
Diş olabilir anneler ya. Dişleri patlayınca üstten rahatladık biz. 1 haftadır uykusu da düzeldi gibi yemesi de. maaşallah. Çok şükür
Yoksa ben de annemlerdeyim 3 kişi bakamiyorduk resmen. Kucağımdan inmiyor bu ara özelikle. Ayrılık kaygısı diyorlardı o herhalde bu ya. Bir gün iyiyse bir gün ağlamaklı geçiyor yine de çok şükür bol bol geziyoruz evde, dışarıda napalim
Allah kolaylıklar versin sabredelim sakin kalmaya çalışalım stresimizi hissediyorlar…
Yediği herseyi kusuyor ve ishal ek gıda almıyo doktor çeşme sularından olmuş dedi ilaç vs yazdı size de çok geçmiş olsun
Bizde de aynı durum var ya umarım geçicidir sznde Allah yardmcnz olsun inşallah
Uyku danışmanlığı yapıyorum dilerseniz yardımcı olabilirim uykununilkesi takip edin mesaj atın değerlendirelim