Oğlum 26 agustosta 1 yaşını dolduracak ama hergün aynı saatte sabah akşam ağlıyor yoruldum tükendim vallahi çocuktan soğudum artık bedenim ağırıyor ne yapcağımı şaşırdım uykusu var uyumuyo dışarı çıkarıyoruz duruyor artık kafayı yiyecem ayakta uyuyorum resmen sürekli mızmız evin içinde ama bi yere gidelim güllük gülüstanlık tükendim artık kafam düşüyo uykusuzluktan onuda kucağımdan düşürücem diye korkuyorum
Dışarda duruyorsa muhtemelen evde enerjisini atamıyodur cok zor ama hergün dışarı cıkartıp enerjisini bosaltmaya calısın..
Evde sakinleştirip uyutana kadar kendinizi yıpratmak yerine dışarıya çıkarın. Ben öyle yapıyorum. Beni evde 1 saatte çıldırtmasındansa o 1 saati dışarıda geçiriyoruz, hem ben nefes alıyorum daha az yoruluyorum. Hem o eve dönünce çabuk uyuyor. Ben de o zaman dinleniyorum. Maalesef evde sakinleştirmek hem daha fazla zaman aldığı gibi, üstüne benim de dayanacak gücüm kalmıyor. Düşüp bayılcam gibi hissediyorum.
Eve geliyoruz yine aynı uyumuyo dün değil önceki gece 12 bucukta uyudu tabi sık sık uyandı sabah 9 bucuktan sonra uyumadi hiç dun gun boyu piknikteydik hic uyumadi eve geldik 1 bucukta uyudu yarim saatte bir 1 bucuk saatte bir uyanip durdu kafayi yicem