Ana kucağı alıcam ama bir türlü nasıl bit şey alacağıma karar veremedim. Bu manuel olanlar mı daha iyi yoksa elektrikli olanlar mı ? Kullanan anneler hangisinden memnunlar
Ben manuel kullanıyorum kademeli. Çok memnunum
Bebek kendi sallandıkça sallanıyor mu
Evet mamma marka bakabilirsiniz
Ben elektrikli kullanıyorum çok memnunum
Elektrikli den yana çok fazla tereddütüm var
Bana komşu verdi elektrikli değil elle ayarlamali kademeli falan bayağı işime yaradı valla onu koyuyorum mutfagin girisine şarkı söyleyip dans edip yemek yapıyorum ![]()
öyle bı yemek yapana kadar oyalaniyor işte
şimdi de piyanolu oyun halısı ekledik o da baya oyalayıcı ![]()
Aa nedenki ben çok memnunum içinde uyuyo çoğu zaman baya da oyalıyor işimi yapıyorum. Bizim kız sevdi hani bende memnun kaldım. Ama tabi büyüdükçe artık çabuk sıkılıyor kalkmaya çalışıyor. 1 aylıktı aldım şuan 4 aylık hala kullanıyorum
Ay evet oyun halısı da çok iyi oyalıyor ama bizimki onda çabuk sıkılıyor ya. Oyuncaklarını yiyor ![]()
Yeni daha azcik kesfetsin bakalım inşallah çabuk sıkılmaz ![]()
Bebek kendi sallandıkça sallanıyor. Ekstra titreşimi de var
Ben manuel almıştm mamma marka memnundum güzel oyalıyor ayaklarını salladıkça oda sallanıyor dik pozisyonda heryeri gördüğü içinde iyi oluyordu. 5 aya kadar kullandık sonra sıkıldı.
Manuel olmanızı öneririm. Kendini sallıyor hareket ediyor baya bu da gaz çıkarırken felan işe yarıyor