Ana kucağı

Ana kucağı alıcam ama bir türlü nasıl bit şey alacağıma karar veremedim. Bu manuel olanlar mı daha iyi yoksa elektrikli olanlar mı ? Kullanan anneler hangisinden memnunlar

Ben manuel kullanıyorum kademeli. Çok memnunum

Bebek kendi sallandıkça sallanıyor mu

Evet mamma marka bakabilirsiniz

Ben elektrikli kullanıyorum çok memnunum

Elektrikli den yana çok fazla tereddütüm var

Bana komşu verdi elektrikli değil elle ayarlamali kademeli falan bayağı işime yaradı valla onu koyuyorum mutfagin girisine şarkı söyleyip dans edip yemek yapıyorum :rofl::person_facepalming: öyle bı yemek yapana kadar oyalaniyor işte :rofl: şimdi de piyanolu oyun halısı ekledik o da baya oyalayıcı :rofl:

Aa nedenki ben çok memnunum içinde uyuyo çoğu zaman baya da oyalıyor işimi yapıyorum. Bizim kız sevdi hani bende memnun kaldım. Ama tabi büyüdükçe artık çabuk sıkılıyor kalkmaya çalışıyor. 1 aylıktı aldım şuan 4 aylık hala kullanıyorum

Ay evet oyun halısı da çok iyi oyalıyor ama bizimki onda çabuk sıkılıyor ya. Oyuncaklarını yiyor :laughing:

Yeni daha azcik kesfetsin bakalım inşallah çabuk sıkılmaz :rofl:

Bebek kendi sallandıkça sallanıyor. Ekstra titreşimi de var

Ben manuel almıştm mamma marka memnundum güzel oyalıyor ayaklarını salladıkça oda sallanıyor dik pozisyonda heryeri gördüğü içinde iyi oluyordu. 5 aya kadar kullandık sonra sıkıldı.

Manuel olmanızı öneririm. Kendini sallıyor hareket ediyor baya bu da gaz çıkarırken felan işe yarıyor