Ana kucağı

Merhaba anneler benim oğlum iki aylık oldu ama kollarımda sallamaktan çok yoruldum joie veya elele gibi otomatik sallanır ana kucağı bakıyorum ama sizce bu aydan sonra almak mantıklı mı ne kadar süre kullanabilirim şu an zaten 5800 kilosu alsam çok kısa mı kullanırım kilo sebebiyle kullananlar varsa yardımcı olabilir mi?

Bizde 2 aylık olduk bende durmuyo hep ayakta gezdiriyorum diye elele sallanan elektrikli ana kucağı aldım ama hiç sevmedi günde 5 dk dursa diycem iyiki almışım . Ama benim kızım sallanmayı sevmiyo belki sizinki sallanmayı seviyorsa işe yarayabilir ama benim ki boş duruyo öyle :woman_shrugging:

Şu mamma markasının anakucağı var trenyolda. Benim kızım da hiç inmiyodu kucağımdan onla biraz olsun durdu. Şimdi 4 aylığız, daha uzun süre duruyor. Öneririm, memnunum

Bende sürekli gezdiriyorum ayakta hatta yürüyorum kucağımda öyle uyuyor ayakta sallayınca uyumuyor o yüzden dikeyde sallayabilen bişey bakıyorum çünkü sağa sola sallayarak durmuyor ama yürü yürü kollarım ağrıyor sürekli zor iş

Teşekkürler bende araştırayım onu belki sever

Benimde kollarim sırtım belim bacaklarım heryerim ağrıyo :blush:

Elele otomatik sallanan ana kucağı var bende de bayılıyor bebeğim. Gündüz çoğu zaman içinde uyuyor ağladığı zaman ona koyunca sakinleşiyor :blush: tavsiye ederim

İnşallah düzeleceğiz bi kaç aya :joy:

Çok teşekkür ederim ben de almaya karar verdim kendim uyutmaktan iyidir biraz yorgunluğumuz azaltır​:blush:

Sabırla bekliyorum ama kızım kilo aldıkça onu nasıl taşıyacağım bilmiyorum

Merhaba onda uyumaya kaç günde alıştı acaba

İlk günden itibaren uyudu içinde ama 1 haftada falan koyduğum gibi gözleri kapanmaya başladı :sweat_smile: çok çok fazla rahatlattı beni diyebilirim. Pozisyon açısından da rahat ettiği bir pozisyonda oluyor o yüzden daha kolay uykuya geçiyor

Valla bende ya ağırlaştıkça zor dayanıyorum uzun süreli taşımaya. İnternetten aldım ben bi tane elektrikli elele roma diye bi model bakalım nasıl olacak inşallah alışır

İnşallah alışır sizde rahat edersiniz birazda olsa

Bende siz öyle diyince elele ye baktım izledim youtube tan roma modeline karar verdim en azından sağa sola sallanınca uyumazsa yukarı aşağı yapsın diye bakalım siparş verdim gelince inşallah sever

İnşallah bakalım