Ana kucagi

Sadece kafasını değil vucudunuda hafif yan tarafa doğru çevir sırtına dönmemesi için bi destek koy. Bizimkide 2. Ayda düzleşti bu şekilde yaparak düzelttim. 7. Aya geldiğinde çok güzel oldu kafası.

Valla onu da denedim ama bizim kiz ne etti etti döndü :sweat_smile:

Aa kızsa problem yok aslında saçlar kapatacak nasıl olsa erkekse büyük problem :joy: ama yinede pes etme o çevirdikçe kafasını sende düzelt bide artık destekle oturmayada başlamıştır daha az uyur daha çok uyanık kalır düzelme şansı hala var :smiling_face:

Aynen uyanik kaliyor evet daha cok ama bu sefer de yüzüstü duruken dönmeyi öğrendi , bu sefer de yüzüstü birakamiyorum :sweat_smile: o dönüyor ben ceviriyorum tekrar donguye girdik oyle