1.5 aylik bebrgim ana kucagi aldim sevdi ama kullanmasinda bi sakinca varmi
Sevdiyse tadını çıkarın
bir sakıncası yok
Çok dık yatırma o kadar . Ilk dogdugu gunden berı bende ana kucagı kullanıyorum. Gunuz onda gece park besıkde uyuyor. Suan kızım 3,5 aylık bor sorun yasamadım . Çok fazla dık yapmıyo.m bn
Ben yatirmiyorim ayari bu sekil
Bizde 1 aylikden itibaren kullanmaya basladik seviyoda kucagimizda hamur gibi olmuyo en azindan ![]()
Evet ya tv izliyo keyifli keyifli
Ben izletmemeye calisiyorum ama donup bakiyo yinede 4 ayligiz bizde
Temmy time izletiyorum ben cok iyi oluyo
Hım anladım .
Atak başladı mı
15 gun sonra bızde 4 olcagız
Ben de 1 aydan sonra yatirmaya basladim ama kisa kisa yatiriyordum genel olarak koltukta falan yatiyordu, bir süre altina hafif battaniye destegi koyarak falan yatirdim sonra kaldirdim hala ana kucagi kullaniyoruz , suan 5 ay 24 günlük
Benimkide uyudu ama korkuyorum bedeni cok kivrik duruyo
Yok bacim baslamadi daha valla her sabah kalkinca diyom ohh iyi bugun daha atak yok diye
aman insallah bizi unutup gider 4 ay atagi anam.orucda geldi atak ney cekilmez kizz
Haha ayn ya belkı mubarek gunde daha uysal olurlar . ![]()
![]()
Aman insallah bacim yarin 4 aylik oluyoz insallah birden ataga girmez ![]()
Uyuduktan sonra yatağına yatır sürekli aynı pozisyonda kalırsa kafanın arka kısmı düzleşiyor.
InsAllh gırmezsınız![]()
![]()
İnsallah bacim hic birimiz girmeyiz 4 aydan korkuyorum valla
Bizimki de düzleşti ama ben uyuyunca yatagina yatiriyorum kafasini kendi düzleştiriyor ben yan yatirdigim haldr

