Ana kucagi

1.5 aylik bebrgim ana kucagi aldim sevdi ama kullanmasinda bi sakinca varmi

Sevdiyse tadını çıkarın :smile: bir sakıncası yok

Çok dık yatırma o kadar . Ilk dogdugu gunden berı bende ana kucagı kullanıyorum. Gunuz onda gece park besıkde uyuyor. Suan kızım 3,5 aylık bor sorun yasamadım . Çok fazla dık yapmıyo.m bn

Ben yatirmiyorim ayari bu sekil

Bizde 1 aylikden itibaren kullanmaya basladik seviyoda kucagimizda hamur gibi olmuyo en azindan :slight_smile:

Evet ya tv izliyo keyifli keyifli

Ben izletmemeye calisiyorum ama donup bakiyo yinede 4 ayligiz bizde

Temmy time izletiyorum ben cok iyi oluyo

Hım anladım .

Atak başladı mı :face_with_peeking_eye:15 gun sonra bızde 4 olcagız

Ben de 1 aydan sonra yatirmaya basladim ama kisa kisa yatiriyordum genel olarak koltukta falan yatiyordu, bir süre altina hafif battaniye destegi koyarak falan yatirdim sonra kaldirdim hala ana kucagi kullaniyoruz , suan 5 ay 24 günlük

Benimkide uyudu ama korkuyorum bedeni cok kivrik duruyo

Yok bacim baslamadi daha valla her sabah kalkinca diyom ohh iyi bugun daha atak yok diye :grin: aman insallah bizi unutup gider 4 ay atagi anam.orucda geldi atak ney cekilmez kizz

Haha ayn ya belkı mubarek gunde daha uysal olurlar . :face_with_peeking_eye::joy:

Aman insallah bacim yarin 4 aylik oluyoz insallah birden ataga girmez :face_holding_back_tears:

Uyuduktan sonra yatağına yatır sürekli aynı pozisyonda kalırsa kafanın arka kısmı düzleşiyor.

InsAllh gırmezsınız​:pray::innocent:

İnsallah bacim hic birimiz girmeyiz 4 aydan korkuyorum valla

Bizimki de düzleşti ama ben uyuyunca yatagina yatiriyorum kafasini kendi düzleştiriyor ben yan yatirdigim haldr