Ankastre fırın fikirleri

Hiç kullanmadım ankastre fırın ocak yeni alacam inşallah varmı önernz marka renk olarak vs

Aeg kullaniyorum.siyah gri.

Siyah temizliği zor diyorlar öyle mi

Sokuyorum icini camina kadar.cok zorlanmiyorum ilacli tel.yag sokucu sari ilac.yagli kagit kullaniyorum.tepsinin tabanini islatiyorum.fazla sorun yasamiyorum acikcasi.havalandirma da iyi kek guzel kabartiyo bide sutlaci felan guzel oluyo.

Silverline markasının ankastre setini kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim, özellikle fırını muazzam pişiriyor, benim gibi çok fazla kek, poğaça yapıyorsanız tam size göre.Bendeki gri rengi, farklı renkte alsanız ocak özellikle çok çabuk kirlenen eşyalardan, sürekli siliyoruz dolayısıyla gözünüze de hangi renk hitap ediyorsa mutfağınızla uyumluysa onu alın derim.

Bnde çok sık kek tatlı poğaca yaparım iyisi olsun diyorum, teşekkür ederim

Bizim kiraladığımız evde Luxel marka takiliydi. Çok memnunum fırını harika pişiriyor. Ben de çok severim pasta börek yapmayi.

Ankastre setim bosch marka beyaz renk çokta memnunum

Paran varsa Siemens al ablamın var. Muhtişiiim​:crown:

ben kullanmıyorum ama ailemin evinde vardı Simfer di çok güzel di

Kesinlikle Arçelik derim pişimi falan çok iyi