Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 aylık Kolik bebek ağlama krizleri tutuyor nefesi kesilinceye kadar ağlıyor susturamıyoruz ve bu süreçle emmeyi ediyor ağrısında kendini ger arıyor bende biberonla sağıp veriyordum 2 saatte bir 80-100 ml arasında sütüm geliyordu ama çok mı kafama taktım bilmiyorum birden sütüm yok denecek kadar azaldı . Bana yardımcı olur musunuz sütün geri gelir mi
Canım önceliklte stres süt hormonunu çok etkiliyor biliyorum zor benimde öyleydi bebeğim ama rahatlaman dinlenmen ve uyuman gerekiyor yardımcı olacak biri varsa seni dinlemdirsin güzelce uyu yarım saat bile olsa rahatla sonra kuru dut suyunu iç haşlayıp birde üstüne tahinli helva yada tahin ye herşey düzelicek merak etme geri geliyor kendini motive et bebeğin içinde çok az kaynamış kimyon suyu ya da rezene suyu verebilirsin birde relaktaz damla var sütünün içine yada emzirdikten sonra 3 4 damla olacak şekilde ver ayaklarını sıcak tut ve karnına çok olmamak kaydıyla ılık bez koy şahsen bende kolik annesi olarak bunlarla çözümü buldum
Sutunle ilgili bisey diyemem tecrubeli anneler yazar belki canim ama kolik bebekdi ilk cocugum acillik olurduk catliycak gibi aglardi hastanede bi teyze gordu bizi battaniyeye koyup sallayin aglayinca o sekilde uyursa rahatliyo dedi inan biz careyi oyle bulmusduk alismadida koligi gecene kadar yaptik bi deneyin isterseniz canim
Aynen benim ilk oğlumda kolikti battaniyeyle yada bu taşıma çantası varya onunla şallar zor uyuturduk
İse yariyo ama dimi canim cok zor kolik bebek ilki oyleydi bu bebegimdede gaz sorunumuz hic olmadi 2 aydan beri gazinida cikarmiyorum her bebek farkli oluyo iste
Benim kolikti ve büyük çişini yapamıyordu 6 ay ayda 2 kere falan acile götürüp lavman yaptirirdik susturmanin imkanı yoktu 6 aylık olur olmaz bitti..2. bebemde doğduğu günden beri kendi çıkardı gazını ben hiç bişey yapmamıştım..3. biraz ikisinin karışımı gibi oldu bazen durmuyo bazen kendi yapiyo ![]()
Evet eşimin sallamaktan kolu kopardı durunca başlardı aglamaya
Aynen kabizlik bizdede vardi ikinci kizimdada var ayni sorun ama sukur gaz olmadi aman anne olmak zor canim valla her zorluga ragmen tekrar anne olmak cok guzel.
Aynen öyle ne kadar çok dua ediyorum Rabbime bir kez daha nasip etti o güzel kokuyu bana diye
sınırsız aman dokunmasiz istediğim gibi seveceğim son bebek resmen
yarın gelinlerim aman anne öpme yara olur falan der belki yada kardeşlerimin esleri ay abla öpme hastalanır der bence o yüzden bol bol öpüyorum bebekken bu şekilde kimseyi sevemem daha![]()
![]()