Yarın bende vermiycem bakalım bı değişiklik olacakmi kan damlası hiç kullanmasak sıkıntı olurmi acaba zaten ben kan hapı kullanıyorum doğumdan beri kansızlık vardi
Bı doktor da gördüm demir ilacı zaten alerji yapabilirmis içinde demirden dolayi
Kullanmak zorunda bebeklerimiz de maalesef. Bizden geçen demir ilk 3 ay idare ediyormuş o yüzden rutin 4.ayda başlatıyorlar zaten. Çok ciddi bir seviyede değilse her gün düzenli demir vermek bebekleri kansizliktan koruyormuş. Yani inşallah. Bizden çok az geçiyormuş sütten yani. 9.ayda değerlerine bakılıyor tekrar iyiyse öyle devam.
Ben de onu kullanıyorum ama ek gıdaya geçtik 1,5 aydır kokusu o yüzden var. Demirden olmadı.
Kan kan gelmesi canımı çok sıkıyor bu alerji olayıdan ne yiyecegime ne kullanacağımı şaştım.kalkfim
Zordur valla haklısınız inşallah geçer sabredin Allah kolaylaştırır inşallah ![]()
5 gündür hiçbir kan damlasını vermiyorum. Kakada kanı takip ediyorum. Galiba ek gıdaya erken geçeceğim. 5 buçuk aylık 3-4 gün kaldı. O şekilde toparlanıyor diyorlar.
Bende instegramda bı doktor takip.ediyoru. diyetisyen ramazanda sonra ücretsiz grup çalışması yapicak alerjik annelere bilgiler veriyor alerjiniz ne durumda sizin kan ilacını.doktora sordunuzmu oda yaparmiki
Amin çok teşekkür ederim
Bizim şikayetimizin neden olduğu tespit edilemedi. Önce kan geldiği için direk diyete alındım, makatta çatlak da vardı. Diyet ve kremler ile sorun geçti. Diyet açıldı. Sorun yoktu. En son kontrolde makatta çatlak yeniden oluşmuş. Yani alerjiden mi makatta catlaktan mi belli değil.
Valla o kadar yoruldum ki siiz anlıyorum çaresizlik çok zor bide 4 Y atağı eklendi bu aralar mahvoldum destekcimde yok kendi başına cabalayip duruyorum ya sabır diyerek inşallah bugünlerde geçer gider diye bekliyorum dört gözle iki tane daha çocuğum var onlarla.ilgilenemiyorum
Şimdi hala diyet yapiyormusunuz
Aynı sizin gibi bizede öyle net bisey söylenmedi diyetisyen çatlak var dedi gasteroliji doktoru yok dedi diyetisden diyet yap dedi gasteroliji kan çok değilse kilo alışı iyiyse yapma dedi bende arada kaldım birdaha gitmedim diyetisyen de zaten test yapamayiz bir yaşa kadar dedi diyetle devam ediceez gidayla belki düzelir umuduyla bakalım bende bir ay sinra başladım ek gıdaya beş aylık olunca burdan birgün alerjimiz geçti paylaşımı bizlerde yaparız inşallah
Hayır. Bizim alerji ve gastroentereloji doktorumuz bir ilerledi. Bizim de çok şükür kilo alımımiz iyi. Alerji, kan, çatlak hepsi bir arada olunca çok zorlandik. İnşallah dediğiniz gibi bir gün buraya geçti çok şükür diye güzel haberlerle geliriz ![]()
![]()
eltimin oğlu 9 aylık ondada aynı sorun vardı heralde aileden geliyor ek gidayla oda yendi ama oğlu kilo alışı yok onundA
Umarım en kısa sürede biz de şükür bitti deriz ![]()
Kız 5 ay beklediyse iyi benim daha 40 ı dolmadan başladı kokmaya hala kokuyor şuan 5 ay 9 günlük ![]()
Sadece anne sütü ile mi besleniyor?
Bı ara mama da vardı ama mamayı bıraktık hala kokuyor hiç degismedi
Ben mi çok takıyorum acaba bu durumu. Demek ki bazı bebeklerde olan bir şey bu.