Anne sütü ile beslenen bebeğin kakasının kokması normal mi?

Merhaba :cherry_blossom: Bebeğim 5 ay 6 günlük. Yaklaşık 15 gündür kakası kokuyor. Biraz gürültülü kaka yapıyor ve koku bezini açmadan bile fark edilebilecek düzeyde. 5 aylık bebeği olan anneler yardımcı olabilir misiniz ? Kakasının kokması normal mi ? Değilse doktora randevu alacağım. Bir de demir ilacı kakada kokuya sebep olabilir mi ? ( Ocean microfer kullanıyoruz )

Bazen bizimkide kokuyo ama dogduugundan beri var çok ağır değil naptınız alerji bittiki sizin en son lekeler geliyor demiştiniz düzldiki ek gıdaya gectiniizmi belki kokus ondanda ağırlaşır

Ek gıdaya geçmedik. Sadece anne sütü ile beslenince kokması normal değil gibi. Sormayın yeniden başladı kan lekeleri. 1 ay boyunca diyet açıldı süt , yumurta her şey sırayla tükettim doktorun dediği gibi hiçbir şey olmadı. Şimdi yeniden başladı. Makatinda çatlak var yine. Doktor öyle söyledi O bölgeyi nemlendirmeye devam ediyoruz.

Eğer sık kaka yapmıyorsa kokması normal. Örneğin haftada 1 kez kaka yapıyorsa, gaz çıkardığı zaman da kaka yaptığı zaman da çok kokar. Hergün yapıyorsa bilemem.

Çatlak gazdan olabilir belki sesli yapıyorsa zorliyordur

Kakasını hergün yapıyor. Çoğu kakasi da kokuyor. Ben de anlam veremedim. Teşekkür ederim :cherry_blossom:

Bazen gaz cikaracaginda huzursuzlaniyor. Galiba zorlanıyor.

Bizimkide öyle gaz damlasi kullanıyoruz hala

İkiniyorsa zorladığı da çatlak olmuş olabilir

Benim ki de öyle beş ay doldu kokmaya basladi

Evet ıkınıyor.

Başka şikayetiniz var mı ?

Zor bende bekliyorum bitmesini zaten bu alerjik bebeklerde gaz daha çok oluyo mus

Bizimki bu aralar aynı kolik bebekler gibi durmuyo hiç

Var tabi burnunun direği kırıldı :slightly_smiling_face:

Mrb dünden beri kan ilacına baskadim sizin soru aklıma geldi kakasindi koku duzeldimi bizimde iki gündür kan ilacına başladım kakası kokuyor ve kahveye döndü

Açana kan ilacidami alerji yapıyor ki

Gürültü kaka bizimkide yapıyor ama şimdi arttibaz önce fark ettim kanda var içinde

Kakası hala kokuyor ama eski keskin kokusu azaldı. Ben kan damlasını bıraktım. Yaklaşık 5 gündür falan kullanmıyorum. Kan damlası ile kakanin rengi epey koyu yeşil renkte gelmeye başlamıştı. Doktor bize ocean microfer önermişti onu kullandik. Siz hangi marka kullanıyorsunuz ?

Ben ferrum yazmıştı doktor onu kulland şuan ne kullanıyorsunuz doktora soracam bende dört gündür kullanıyorum yeşil kahve karışımı mukuslu bı kaka ve asiir gaz yaptı