Bebeğimde sarılık olduğu için mama ve anne sütü ile besliyoruz. Mamayı sağdığım sütümle yapabilir miyim?
Şöyle ki anne sütü farklı mama farklı şeyler . Anne sütünün olmadığı yerde veya az yetersiz olduğu durumda takviye olarak mama girer. Eğer bebeğinizde sarılık var doktorunuz da mama önerdiyse gündüz saat başı gece 2 saate bir anne sütü artı mama gidebilirsiniz ikisi başka şeyler . Su ile hazırlanır mama .
Doktor önerisi ile mama veriyoruz. 2 saatte bir anne sütü +mama şeklinde. Kafama takılan mamayi kendi sütümle hazırlamamda bir mahsur var mi yok mu bilemedim![]()
Diyorum ya arkadaşım . Kendi sütün yetse doktor mama önermezdi kullan diye. Belli ki başta yolunda gitmeyen bir şey var süt mama ile değil süt ile hazırlanan bir şey
Mamanın olayı süt yetersiz eksik veya hiç olmadığı durumlarda yardımcı olmaktır
@Tırtılveannesi Aramıza hoş geldiniz ![]()