Sebze yemek istiyorum. Karnabahar ıspanak vb. bunlar gaz yapıyor mu yiyip de sorun yaşayan veya yaşamayan oldu mu
Karnabahar, pırasa ve brokoli yemiştim bir sorun olmadı . Ama bebekten bebeğe de değişebilir. Azar azar yiyip bakabilirsin.
Karnıbahar çok yapıyor pırasa yapmıştı bize
Bende bunları yiyeceğim zaman pişirdiğimde kimyon atıyorum içiyorum bizde gaz olmadı
Kimyon atıp yemek mantıklı gerçekten deneyeceğim
Bebegin kaç aylık
Bende herşeyi yedim hiç kısıtlamadım ama yedikten sonra kimyon demleyip içtim benim bebeğimi etkilemedi.
10 gün sonra 3 olacak inşallah