Anneler birde siz bakip yazarmisiniz

İstanbuldada war canim baktim

Benim eltimin kızı kalça çıkığı vardı ameliyat oldu şimdi iyi güzel yürüyor bazen değişik yürüyor lakin oyun olarak yaptığını düşünüyoruz doktorda normal demişti belki sizinde öyledir inşallah :folded_hands:

Baltalimanı Kemik Hastanesi ortopedi alanında bilimsel çalışmaların yapıldığı, tüm Türkiye’de ve dünyada ortopedi alanında adını duyurmuş önemli bir merkezdir.

Benim prensesime de biliyorsun aynı şeyi söylediler kalça çıkığı var demişlerdi ve ikisinde birden hatta, Ali İpek hocaya gittik o kesinlikle yanlış teşhis dedi görüntüleri de vermişti, gitmediysen Ali İpek hocaya da goturmeni tavsiye ederim kesinlikle çok iyi bir hoca

Bana da normal geldi aslında, kısalık değil de biraz bacaklarını açarak yürüyor gibi geldi. Ama anormal diyemem anlayamadım pek, oyun olarak öyle yapıyor da olabilir bir arkadaşın dediği gibi.

Benim oğlumda 6 yıl once kalca cıkıgı sorunu vardı sana vıdeo atıcam bak oda kızın gıbı yoruyor bızede doktor dedı bişi yok ama hala Bile yürüyünce bazen ayağını çapraz atıyor sanırım yürüme tarzları oyle oluyor zamanla duzelıcek İNŞALLAH

@Hüveydaa

Bu arad D vitamini kullanıyor musunuz? Ne kadar doğru bilmiyorum ama d vitamini eksikliğinde de yürümede git gide bozulma olabiliyormuş bacaklar açık bir şekilde yürümeye başlıyormuş çocuk. Doktora gittiğinizde onu da bir sorun isterseniz

Doktor kısalık olsa bence söylerdi bana kısa gibi gelmedi yeni yürüdğünden ve kalça çıkıklığı yeni yeni düzene girdiğinden bence öyle yürüyor gibi . Siz kafanızı oraya odaklayınca daha da gözünüze batıyodur . Allahtan gelene razıyız canı sağ olsun inşallah her bebiş gibi olur yürümesi de en kısa zamanda :folded_hands:

Hamileyken ayrintili icin arastirmisdim Ali ipek i iyi bi doktormuş kontrolde doktorlada bi gorusup duruma gore goturbilirim canim

Ameliyatlik bi durum yok dediler bizede sinira yakin cunki geriligimiz ama yurumede bi sknti olup olmuycagini inan hic soylemediler

Nerde canim burasi

Ali İpek eğer kalça çıkığı varsa tedavi içinde yardımcı olacağını söylemişti ama şükür cikmadi o kendisinin bu alanda dersler verdiğini alanında iyi bir kaç kisi olduğunu söylemişti, şansımıza Ece orada uyuyakalldi beklerken ve o kadar iyi oldu ki o yatarken doktor evire çevire baktı inşallah tedavi noktasında da seni daha iyi yönlendirecektir kesinlikle gidince ne demek istediğimi anlayacaksın hiç kafanı takip canını sıkma buna şükür yürümesini bile hayal edemiyordun biliyorsun ne güzel yürüyor maşallah

Ben başka hastanelerede goturdum hatta gatada ali murat başak var yurt disindan bile hastasi geliyo oda bakdi gelisim geriligi var dedi . Biz kabullenmedik yanlis olcum oldu gelene cikik var diyip yolluyolardi

İce basarak yuruyo evet doktor normal dedimi buna canim

Ben yarin bi arayim canim gebelere bakiyo sadece diye biliyodum cunki. Olmadi bi gotururum aksilik gibi esimin patronuda yarin cezaevine giriyo dukkanda tek calisacak nasil olacak bulmiyorum.

Doktor demedi bunu ama ben arastirdigimda d vitamininin kemik gelisimi icin cok inemli oldugunu bu gibi durumlarda kullaniasi gerekdigini okumusdum d vitaminide kullaniyoruz canim

Yok hayır ben gebelikte detayliya da kendisine gittim ve orada kalça için ultrasona getirin bebeği demislerdi bakıyorlar fiyatı da makuldu insallh kendisi detaylı bir bilgilendirme yapacaktır.

Evet normaldir dedı sorun görmedi yani şuan 6 yaşında hala arada boyle olur ayakları yanı yürüyüş tarzı boyle oluyor arada

İstanbulMetin Sabancı Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Google Search