Anneler lütfen bir bakın bu neden olur🥺


Kızlar bunun sebebi ne bu normalde kafada saçda olur bunun alnı böyle sadece neden acaba en çokt kaşlarında doktorda söyledik bepanten kremi alın dedi yağ vurun vuruyoruz ama bir şey değişmiyor

Kızımda da alnında kaslari arasında olmuştu canım geçti çok şükür konak şampuanı kullandım mustelanin orayı da yumusatiyo zaten hafif hafif konak tarağı ile kazıdım iz bile kalmadan geçti

Yeni doğduğun biraz bizimde vardı konak bu banyoda sıcak suyla ovalayın zamanla geciyo

Duştan önce zeytinyağı sür, duşta sıcak suyla nazikçe ovala geçiyor. Benimkinin de kulak arkasında çıkıyor bazen öyle yapıyorum ama arada tekrarlıyor

Kendi sütünüzü sürebilirsiniz o da geçirir konağı

Bizimde olmustu banyo öncesi zeytinyağı sürüp ılık suyla yavas yavas ovmustum sonra COk şükür gecti arada bir oluyo hemen zeytinyağı banyo geçiyo

Bioderma surebilisiniz ciltteki kuruluk kabukluga cok iyi geliyor eczaneye sorun biz sormustuk bize vermislerdi bazen kasinda oluyor surunce geciyor

Benim yeğenimin de kaşlarında cikti bu şekilde, kucuk bebeklere zeytinyağı onermiyorlar ama bebe yagi kullanabilirsin kabarmasi icin bence

Ama yine de doktoruna bir sor belki baska bir nemlendirici onerebilir

Bizde de oldu kaşlarında, sonra saçlarında da çıktı. Doktor mustelanın konak şampuanını önerdi ama biz almadık, konak tarağı aldım. Duştan bi süre önce bebe yağı sürdüm beklettim sonra da konak tarağı ile temizledim ve tçduşta güzelce yıkadım hiç bir şey kalmadı. Arada çok az tekrarlıyor ama yine aynı işlemi yapıyoruz uzun süre çıkmıyor tekrar. Tarak olmadan da temizlemiştik ama çok uğraşmıştık tarak ile çok rahat tenizleniyor.

Şükürlər olsun buda kabuk kabuk kopuyor

İnşallah geçer

İnşallah yakında geçer bebeğimin yüzğnğ normal görmek isdiyorum artık

İnşallah bundn sonra surucem

İnşallah buda geçer kabuk kabuk kopmaya başlado

İnsealllah rabbimin izniyle :palms_up_together::hibiscus:

Doktor söyledi yağ falan vurun dedi vuruyoruz

Onu kullanıyorum zaten

Çok teşekkürler canım

Sütünle silebilirsin gazlı bı bez yardımıyla hafif bastırmadan bizimkinde de olmuştu ben öyle yaptım tekrarlamadi