Antibiyotik alerjisi

Kızlar bebeğimim boğazı kızarmıltı dün dr amoksilin klomaks yazdı dünden bugüne 2 çay kaşığı verdim bugün karnında popo çevresi kızarık fark ettim ilacı bıraktım hemen dr a gitmeli miyim yoksa ilacı bırakmamla kızarıklar da geçer mi

Benim bebeğimdede olmuştu ama daha beterdi biz doktora gittik alerji ilacı verdi hatta eşim ilacı bıraksak kendiliğinden geçmezmi dedi doktor geçmez dedi kullanın ayrıcada ilaç alerji yaptıysa ilacı değişmesi gerekir

Ya karnını bilmiyorum da benim kızıma da antibiyotik hemen pişik yapıyordu doktor probiyotik vermişti kakasindaki asidi duzenler diye

Bebeğimde çabuk fark ettimm çok değil o yüzden dedim belki ilaçı bıraksam geçer mi acaba