Aptamıl mama da toplatılıyormuş

Sımdı önüme bır haber düştü doğrulugu kesın mı bilmiyorum sma dan sonra aptamıl mama da kaldırılıyor raflardan

Sırada inşallah baska markalar yoktur bu nasıl bır denetimsizlik

Hepsi değil canım parti numaralarını paylaştılar ben hala aptamil kullanıyorum ama eczaneden ve bildiğim yerlerden alıyorum