Kızlar devam sütü kullanmayı düşünüyodum ama hangisini kullanacağıma karar veremedim devam sütü sağlıklımı araştırdım bazı kişiler hasta ediyor önermiyoruz diyor
Ne gibi hastalik acaba. Anne sutu almayan bebekler mecbur devam sutu kullaniyo baska care yok malesef ben bebelac kullaniyorum sma kullaniyodum begenmedi hep yarim birakdi bebelac biraz daha tatli oldugu icin severek iciyo
Aptamil anne sutunu biraktiriyor e bebekde keci sutlu bebek mamasi war
Doktorum bana golden goet keçi sütlü mamayı tavsiye etti en yakını o bildiğim kadarıyla gaz problemide yapmıyor
Ikiside aynı firmanın. Kullanilan malzemenin Kalitesi olarak ,marka ismi olarak ve içeriğindeki bazı ufak değişiklikler harici aynı firmanın olan mamaları değişmez.
Bimdeki bol bol markası mesela heinz firmasına ait.Ama heinzin ketçap tadı guzelken bolbolu beğenemedim. Bu da öyle birşey.
Mama konusunda arayışı iyi yapsakta,son sözü patron bebek söylüyor ![]()
Hastalık değil büyüdüğü için artık sütümün yetmediğini düşünüyorum 8 ay 1haftalık bebeğim o yüzden aptamil aldım ama içmedi
En tatli mama bebelac canim tadinimi sevmedi acaba bebelac dene bide istersen
Benim dedigim de o aynen
Ben ramazandan dolayi kizima bebelac aldm hic sewmedi bi kere werdim igrendi oylece cop oldu
Ben Aptamil ve hipp kullanıyorum arada ama genellikle Aptamil kullanıyoruz gayet memnunum hiç bir sıkıntı olmadı haliyle mama değişikli olduğu için ilk gün kabız problemi yaşadık lakin şu an her şey yolunda
Kızım çok mama içen bebek değil acaba alışkın olmadığı içinmi istemiyor ben öyle düşünüyorum 0-6 ay arası sma mama almıştım ilk zamanlar isttemiyordu sonradan alışmıştı