Kızlaar Selamm ![]()
![]()
Uygulamayı yeni keşfettim. Tam olarak içeriğini bilmiyorum bile nasıl buralar bana bi anlatın
Toplaşın anneler tanışalım, sohbet edelimm ![]()
![]()
Merhaba aramıza hoş geldin canım. Mucize Anne uygulamasından mı geldin yoksa rastgele mi denk geldim Mucize Bebek’e ![]()
Bu forum Mucize Bebek adlı bebek gelişim takibi uygulaması içinde yer alan bir forum. Mucize Bebek uygulaması bebek gelişim tskibi için gerekli tüm araçları sunar. Forumda da annişker her türlü konuda konuşabilir.
Hoşbuldumm ![]()
Play store’da denk geldim. Denemek istedim
buradan gelen bildirimler telefona düşmüyor mu?
Doğru yerdesin… burada aile gibi oluyoruz bir süre sonra. @admin çok güzel bir platform oluşturmuş ![]()
Hepinizle tanışmak isterim.
Sohbet edebileceğimiz bi alan yok sanırım?
Aramıza hoşgeldin canım
sohbet edilecek alan var sağ üst köşede muhabbet kanalı var ordan sohbet edebilirsin
Web den girip bildirimleri aktif edersen bildirimleri alabilirsin. Sohbet alanına katılabilme için forumda bir süre zaman geçirmen ferekli. Sonra sohbet bölümü sana da açılır
Aramıza hoşgeldin ![]()
![]()
çok güzel olmuş denk gelmesi bulabileceğin en iyi uygulama nerden katılıyorsun aramıza yaş kaç bebiş var mı ? ![]()
![]()
Hoşbuldum canımm
bulamadım sanırım forumda bi süre geçirince gelecek o alan ![]()
Tamamdır deneyeceğim teşekkürler ![]()
Hoşbuldumm
İzmir’de yaşıyorum. Bi tane oğlum var 2,5 yaşında
14 Şubatta 30 oluyorum
yaşlanıyorum galiba ![]()
Sen nerede yaşıyorsun? Bebiş ne kadarlık? ![]()
Hoşgeldin ![]()
Hoşbuldumm ![]()
Bende sohbet bölümü yokmu diyordum![]()
Bak yaa yine uzaklardan
yaşlılık değil tatlım olgunluk diyoruz biz ona 36 olcam bende
11 yaşında bir kızım ve 15 aylık bir oğlum var benimde
Ankara’da yaşıyorum
Ahh çok ayıp ettim ben tabikidee olgunluk yaa ![]()
![]()
çook uzakmışız ama kalpler bir olsun uzakları yakın ederiz
maşallah sende 2 tane varmış Allah bağışlasın ![]()
Tatlı dilini sevsinler
evet iki tane bende biri ergenlik krizinde biri 2 yaş sendromuna girdi saç baş yolduruyorlar canları sağolsun ![]()
![]()
Bizimkide 3 yaş sendromunda heralde
amaan hiç bitmiyor ki sendromlar senin ikisi arasında yaş farkı varmış baya büyük olan ilgilenir ![]()
Yok anacım nerede iki şey iste üçüncü de ben onun hizmetçisi miyim diyor kıskançlık için yaş fark etmiyor ![]()
![]()
Allah kolaylık versin o zaman ![]()
![]()
![]()