Aranızda bebelac gold kullanıp memnun olan var mı

Cips nadir olur . Bide buskivi eti cinler mi dersin hazir kahve , çikolatalı gofret kraker ,cizi çikolatalı kek cesitleri sekerli sakizlar iceceklerden soda cesitleri kola genelde meyve sulari pismaniye varana kadar abur cubur manyagi olduk​:joy::joy::joy::joy::joy:

Hamburger hic yemedim . Pizaayi bende yapiyom da cok ugras bebekli eve gore :joy:

Ben de istiyorum öyle olsun da işte kimse yemeyince evde bide eşim yemeksepitinde kurye öyle olunca galiba normal geliyor öylesi ben de kural koymuştum haftada sadece 1 gün dışardan yeme günü olacak artık evde yapicam diye ilk 1 ay uydular sonra yine dökmeye başladım yaptığım yemekleri

Teh . Herkesin bir huyu var iste

Dovebilsem :rofl: döve döve adam ederim de biraz eril bi tip :rofl: bana tamam aşkm demekten başka bı yol bırakmıyor

Bayat ekmekle cok guzel oluyor hamburgerin ekmegini bimden koftesini kendim yapiyorm

Hajahah deli ya :grinning_face::smiley:

Bir ara int bakayim deneyim . Deneylere acigim .

Onda bisey yokki ekmekleri dilimle salcali su sur icine az yag ustune zeytin domates biber sucuk salam ne sewiyorsaniz firina wercn cikmaya yaknda kasarlari rendele ustlerine koy afiyt olsn

He kolymis :melting_face:

Meme+ mama veriyorum ben bebeğim 22 günlük. doğduğu günden beri maması aptamildi kabız yapıyordu bir haftadir Aptamil ve Bebelac goldu karıştırıp veriyorum kabızlık sorunumuz kalktı