Cips nadir olur . Bide buskivi eti cinler mi dersin hazir kahve , çikolatalı gofret kraker ,cizi çikolatalı kek cesitleri sekerli sakizlar iceceklerden soda cesitleri kola genelde meyve sulari pismaniye varana kadar abur cubur manyagi olduk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hamburger hic yemedim . Pizaayi bende yapiyom da cok ugras bebekli eve gore ![]()
Ben de istiyorum öyle olsun da işte kimse yemeyince evde bide eşim yemeksepitinde kurye öyle olunca galiba normal geliyor öylesi ben de kural koymuştum haftada sadece 1 gün dışardan yeme günü olacak artık evde yapicam diye ilk 1 ay uydular sonra yine dökmeye başladım yaptığım yemekleri
Teh . Herkesin bir huyu var iste
Dovebilsem
döve döve adam ederim de biraz eril bi tip
bana tamam aşkm demekten başka bı yol bırakmıyor
Bayat ekmekle cok guzel oluyor hamburgerin ekmegini bimden koftesini kendim yapiyorm
Hajahah deli ya ![]()
![]()
Bir ara int bakayim deneyim . Deneylere acigim .
Onda bisey yokki ekmekleri dilimle salcali su sur icine az yag ustune zeytin domates biber sucuk salam ne sewiyorsaniz firina wercn cikmaya yaknda kasarlari rendele ustlerine koy afiyt olsn
He kolymis ![]()
Meme+ mama veriyorum ben bebeğim 22 günlük. doğduğu günden beri maması aptamildi kabız yapıyordu bir haftadir Aptamil ve Bebelac goldu karıştırıp veriyorum kabızlık sorunumuz kalktı