Kızım iki aylık sadece mama alıyo hipp mama kullanıyorum ama kızım kabız olmaya başladı daha önce aptamil ile sma kullanmıştım onlarda da aynı sorunu yaşamıştım hipp bi ara iyi gelmişti ama artık o da kabızlık yapıyo bebelac gold kabızlık yapmıyo dediler kullananıp memnun olan var mı
Ben kullanıyorum benim kızımda kilo yapmadı diğer mamaları bende kullandım ama Bebelac onlara göre daha çok şekerli bebekten bebeğe değişebilir kilo alımı kabızlık ishal vs yapmadı memnun kaldım kızımda sevdi tadını
Kullanıyorum. Kabızlık yapmadı
Doğduğundan beri Bebelac gold kullaniyorum kızım seviyor Aptamil golden goat denedim sevmedi Aptamil çok gaz yapti arada hipp veriyordum günde iki üc biberon felan güzel kilo alıyordu hiç kabızlık yaşamadik taaki maması 15 günlüğüne değişene kadar tuvaletinde kan vardı devamlı doktor alerji olabilir dedi 15 gün başka mama verdi çocuk feci kabız olmaya başladı 5 gün yapmadığını biliyorum kendi mamasina geçtik 8 gün oldu dünden beri daha yeni kendi yapmaya başladı
Aptamil kulandim kabiz yapti . Aptamil cogu bebekte kabizlik yapiyormus. Sma kulandim cok gaz yapti ..hatta cok kotu kokuyordu . Bebelac gold kulandik oda gaz yapiyordu ama biraz daha az yapiyordi bebelac sade olani kullaniyorum. Hicbirsey yapmiyor . Ayrica ilk 3 aya veya 4 ay kadar bebegin gazli olmasi normal ilk zamanlar daha cok gazli olur zamnla azalir hatta kendi cikartir . Tabi bebbekten bebeğe de değişebilir . ![]()
Gold değil ama normal Bebelac kullanıyorum, bende başta hipp kullanmıştım 2,5 ay sonra bı emzirme serüveni oldu hatta doktora mamayı birakmak istiyorum emzirmeye başlayacağım dedim hangi mamayı kullandigimi sordu hipp deyince konu kolay bırakır tadı ve kokusu en kötü mama demişti
3. Aydan beri de Bebelac kullanıyoruz hiç bir sorun yaşamadım gayet güzel büyüyor 9 aylık olucak 5 gün sonra
hâlâ kullanıyorum ne zaman bırakılmalı onu da bilmiyorum ![]()
Ben kullanıyorum bende aynı sorunu yaşadım. Artık mamaya bir tık fazla su koyuyorum. Kakasını daha rahat ve daha çok yapıyor
Bende bebelac kullaniyorum bi sknti yasamadm sdce gece yatarken weriyorm tok tutsun diye onuda fazla koymuyorm 3 kasik 9 ay 3 gnluk golduda aliyorm normalinide ikiside guzel
Bende kullanıyorum ilk çocuğum tamamen mama ile beslendi ikinciye de kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım
Kiz ben senin yorumlara cok tebesum ediyom
1,5 yasina kadar kulan birsey olmaz gunde bir defadan en gec oyle kulan en erken de 1 yas 2 aylik fln olunca birakabilirsin . Bende 1,5 yasina kadar kullanirim diye dusunuyom .
Ay mamayı bırakınca ne yedircem ki çocuğa, bişey yapamadin mi hop mama yatarken hop mama valla hayat kurtarıcısı bide büyüdükçe yemek seçmeye basladi bakalım nolcak ![]()
bide ben biraz sanırım hayatı çok da şeapmayan bi insanım ve genelde pozitif herkeş mutlu olsun rahat olsun falan diyen bi tipim bide şey burayı çok seviyorum çok rahatım burda valla annemden sonra en çok destek aldığım eglendigim yer bura o yüzden kendim gibiyim burda ![]()
Bende oyleyim burda bir kac kisi var onlarla daha samimi konusuyorum.oda beni onceden tanidiklari icin . Her iki yerde de eglenmeyi seviyorum.
Valla bebbek kokusunda da bn ne yersem ona da veriyom ilk onca ona gore yapiyom.sonra bize gore ayarliyorum corbalari.
Ya bizim evde çorba çok nadir yeniyor bide hep atıştırmalık dışardan yada paketli gıda onları da çocuğa vermek istemiyorum bitek çocuk için çorba yapıyorum işte evde öyle soylim evdekileri alıştırmak istiyorum bi yemek yapıyorum azcik yenirse yeniyor tadimlik sonra 3 gün dolapda duruyor ha yerler ha yiyecekler diye en son 3. Gün döküyorum valla içim gidiyor yemekleri dökerken
Bende ayni onunkini ayirip snra tuzu bharati atiyorum
Teh kiz buda zor valla benim esim yer her seyi bnde yerim cogu seyi cok nadir disardan aliyiruz. Ayda bi kere disardan tavuk durum söylüyoruz
disarda yemek yiyceksek de benil bellidir iqkender soyler kenara cekilirim. Onun disinda cok fazla soylemeyiz ama abur cubur aliriz yine .
Emin ol daaha kily olur ayri yemk de yapiyom sebze corbalari ..
Ben ewe hic abur cubur sokmam disardan cok cok nadir yeriz sukur esimde bende yemek ayirt etmiyoruz ne bulursak o kizimda sewerek yer corbasiz asla duramam corba olmazmsa olmazim
Ay ne gizel bizde oyle nadir yeriz . Ama abur cubur çikolata turu cok olur ..
Bizde cips kola vs. Olmaz cay yani biskuwi filan olur digerlwri yok
Gerekirse kendim yaparim hamburger olsun pizza olsun