Bebeklğinde vardı doktor yşne bakıcaz zamanla geöer ama demişti 6 aylık sizinkilerde şişlik varmı acaba ?
Benim oğlumda da var 1 yaşına kadar toparlar dedi 8 aylık olacak daha iyi gibi toparladı dedi doktorumuz eğer düzelmezse de küçük bir operasyon ile sıvı alınıyormuş. sünneti yaptırmadık o yüzden eğer düzelmezse ikisini bir arada yapıyorlarmış
Evet bebek doktoru kontrol etti sünnet olası bir ameliyat olursa iki kez o sıkıntı yaşanmasın diye demişti bir kerede ikisini de olur diye
İlk farkedildiğinde teşhis olarak ne koyuldu anlayamadım hidrosel mi? Ultrason ile bakıldı mı?
Benim oglum iki aylıkken testis iltihabı oldu on bes gun hastanede yattık Allahtan erken farkettik yoksa Allah korusun ameliyata kadar gidebilirdi… Cok zor gunler gecirdik ama atlattık hamdolsun şimdi takip ediyor drumuz. Bir gün bile cok farkediyor. Biz acile gitmiştik orda cocuk enfeksiyon druna sevkettiler o muayene edip yatıs vermişti bize. Normalde cocuk druna veya cocuk ürolojiye gidebilirsiniz ama cocuk üroloji için önce cocuk dr veya cocuk cerrahi kayıt açması gerekiyor o sekilde randevu alınabiliyor. Zaman kaybetmemek adına once acilden giriş yapmanızı tavsiye ederim
Bu arada benim yegenim hidrosel olmustu iki yasına kadardı sanırım gecme ihtimali oluyormus yegenim iyilesmediği için ameliyat olmustu.
Eline yuvarlak bi kitle geldi once eşim cok onemsemedi olur arada boyle gibi yorum yaptı ertesi gun balon gibi şişti semsert oldu ve agrıdan duramıyordu ellediğimiz an aglıyordu. O gun acile gittik ve ultrason cekildi hemen tanı konuldu