4 ay 13 gunluk kizim hic bir mama yi yemiyor ne yapacam akim verin ne olur
Anason tavsiye ederim bende çok işe yaradı ve bebeğimin uykuları düzene girdi
İnan ki bizde öyleyiz 3 ay 10 lük olduk mama kesinlikle almıyor sütümde dolu dolu değil vallahi gün sayıyorum ek gıdaya geçelimde biraz kendine gelsin diye
Nasıl yapayım onu pekı
Bende öyle kafam almıyor artık dişlerim çürüdü hosaf içmekten
Hoşaf tahin helvası rezene ayva kuru meyveler aklına ne gelirse yiyorum anlık artıyor yine aynı yavrum kuru emmeye bile razı ben üzülüyorum
Ek gida doyurucu olurmu ki ne yapacaksın peki su saqt olmus ac diye dalmiyor bende ha bire su iciyorum bir ayagim da gece lavaboda allahım kolaylik versin bebeslerede bol sut nasip etsin
Rezene anason papatya bunları kaynattım bı çaydanlık günlük bi bardak içtim ama ben gece uyumadan bı de gündüz bebeğim uyurken sağım yaptım küme sağım önce bi memeyi yirmi dakika sağ sonra on dakika ara ver sonra on dakika daha sağ sütün inanılmaz artıyor çünkü beyin süt yetmiyor zannedip süt gönderiyor bi de boş meme sağmak da artırıyor benimde yetmiyordu mama veriyordum mama yaramadı kaka gaz sorunu yaşıyordum sürekli bebeğim ağlıyordu en son çareyi sağım ve anasonda buldum
E bebekte promalt arpa suyu var dene istersen bi
Ben de ebebek’ten süt artırıcı çay aldım en son. 1 haftadır kullanıyorum günde 1 bardak içmeme rağmen fayda etti . Hepsinin içeriği aynı alıp bir deneyin. Tavsiyee![]()
Ablamin gorumcesininde sutu olmadigi icin mama veriyordy ama yemiyordy bebegi.
Şurupla içiriyormuş ilk başlarda tadına alışsın diye birde içerisiine biraz seker katiyormus tatlansin diye,oyle alışmış yemiş artik mamayı rədd etmemiş.
Bende aynı dert vardı. Bitkiler hoşaflar çok yorucu birde besin alerjimix çıktı yiyecek birşey kalmadı nrredeyse arkadaşım bestlak damlayı önerdi valla bnde işr yaradı onu kullanıyorum