Kaç ayına gelirse gelsin bi yerde bizde insanız ve tıkanıyoruz maalesef mecbur kalıyoruz hiçbirimiz sonuçta kötü anne değiliz istediğimiz kadar uzak tutmaya çalışalım illaki görüp istiyorlar tabiki kontrollü bi şekildede verilebilir bütün annelerin Allah yardımcısı olsun ![]()
Dişi çıkıyırdur belki belki benimki 10 buçuk aylık tam tarif ettiğin gibi üstten patlamış bir bak istersen
Bi beyazlık var ama diş mi değil mi çözemedim alttan iki dişi çıkmıştı zaten
Ahh canım ahh asla yalnız degılsın maalesef hepimiz aynı durumdayız.. hele ben yurtdısındayım kımsem yok tamamen yalnızım o kadar zor dönemden gecıyorum kı.. Allah yardımcımız olsun bebeklerımız saglıklı olsun bı sekılde bu gunlerı atlatıcaz ınsallah…
Valla ister istemez bütün stresim bebeğime yansıyor illaki bağırıyorum sonrada zaten vicdan azabı çekiyorum ama bende insanım tabiki çocuğumdan çıkartmak değil ama yansiyor elimde değil uyumakta çok aşırı direniyor ayağımda salladığım yerde kalkmaya çalışıyor düşecek diye ödüm kopuyor yatırdıkça bağırıyor ağlıyor biraz hırpalamada oluyor o ara öyle yapmazsam da uyumuyor yüz buluyor elinden gelse tüm gün uyumicak günü gününü tutmuyor bazende çok güzel uyuyor bu aralar çok huysuz 10. Ayında diş çıkartma döneminde bugün saat 6 da kalktı sabah Allah inandırsın daha şu saat olmuş saat 11.46 bu saatte uyudu en son duş aldırdım da öyle uyudu
Ah kardesım cok zor bilmez miyim
ister istemez benım de sesım yukselıyordu sonra vicdandan geberiyordum ama bagırmamaya calısıyorum yoksa ılerde bu davranıslar daha da artıyor, şöyle düşünüyor ne olur ki annem en fazla bagırır alışkınım zaten deyıp daha da artırır, hıcbır sey anlamıyorlar gibi ama herseyın farkındalar kucucuk akıllarına Herseyı depoluyorlar. Aylar once artık uykusuzluktan oturdum agladım gece bır baktım sustu yaramazlıgı bıraktı bana sarılmaya calısıyor 9-10 aylıktı sanırım. Sımdı 1 yasında uyku egıtımı verdık 2-3 defa bellı aralıklarla. 1.de olmadı ara verdık 2. Yıne aynı derken derken bı sekılde alıstı amaaaa benimkisi derdi başkaydı vücudunda hep kızarıklık oluyordu aylar sonra doktor randevusu çıktı alerji doktoruna gittik egzama olduğunu söyledi uyumadan önce ilaç içiriyoruz kaşıntı giderici ve özel kortizonlu krem sürüyoruz belli bölgelerine ondan sonra uykuları düzene girdi kaşıntıdan uyanıyormuş meğerse yani bir bebek uymuyorsa mutlaka bence bir derdi var yaka ziya diş kaşıntı mutlaka anlatamadıkları için de huzursuz oluyorlar uyumuyorlar sürekli hareket halindeler hareketli olunca dikkatleri dagiliyor o probleme odaklanmıyorlar
Bizimkide uyuyamadığında gözlerini çıkarana kadar ovuşturuyor ağlıyor hareket halinde oluyor bende aslında biraz anlayışlı davranmam lazım bağırmak istemiyorum çünkü bide sallarken çok dönüyor inatlaşıyor bende sürekli döndermek zorunda kalıyorum orda biraz hırpalanıyor çok inatlık yapıyor
Diştir o zaman ben 2 haftadan fazla uğraştım daha yeni yeni kendine gelmeye başladı çok şükür