Gözlerim yaşardı iki Çağla yaaaa , o sevinisi gozume geldi birden .. belki uykuları da rahata erer ![]()
Canım benım yaa kıyamam yaşarmasın ![]()
dediğin gibi ınsallah uykularımız da düzene girer.. şimdiden bile farknetmeye basladı farklı tatlar deneyıp karnı doyunca![]()
yıne cok sık uyanıyor ama uyuması saattler sürmüyor ![]()
![]()
Olsun ,bu da gecicek . Neler atlattın sen , bak ne olduğu anlaşılmış çok şükür , duzelicek yavasta olsa ![]()
Insallah canım sagolasın