Asla uyumuyo

Bebegım 5 ay 13 gunluk asla uyumuyo arkadaslar bayılmak uzereyım ben artık vurdum duymaz bır babası var gece gunduz benım üzerimde dayanabılcek dermanım asla kalmadı ne kahvaltı yapmayı bırakın ıkı lokma ekmek atabılıyorm agzıma neden afedersınz lavaboya gıdebılıyorum delırmek uzereyım psıkolojım alt ust oldu benım

proNight damlayı denedinizmi hiç bebekler için uyku damlasi hemde probiyotik içerikli bağışıklık sistemini destekliyor

Hayır denemedım iyimı gelıyo

Evet bebekler için uyku damlasi benim bebeğime baya uyku yapıyor

Ayni durumdayız​:pleading_face: 5 ay 5 günlük gece sorun yok ama gunduz asla uyumuyor. Su an 7 den beri ayakta. Dişi çıkıyor o yuzden mi diyorum ama aglamasi huzursuzluguda yok sadece uyumuyor. Gozlerini ovusturuyor, huysuzlaniyor ama uyumuyor. Zorla uyuyunca yarim saat gecmeden uyaniyor. Damla kullanmak istemiyorum, sorunun ne oldugunu anlamaya çalışıyorum. Benzer durum yasayip cozen varsa yesillendirsin nolur.

Hıc bır eczanede ve depolarında kalmamıs ya

Gece ya da gündüz ne gibi uyuyor emmiyor mı memede uyumuyor mu peki illaki bir sebebi olmalı bir anda olduysa bide

Trendyoldan alabilirsin canım ben oradan aldım eczanelerde kolay kolay bulunmuyor ilk damlayı eczaneden aldım eczacimiz afyondan getirmek zorunda kaldı oturduğum başka şehirden trendyoldan aldım bende güvenle alabilirsin

Mama ıcıyo canım bıde pürelere basladık ztn uyumazdı daha kucukkende smdı hıc uyumuyo

Diş yüzünden olabilir mi ?

Alışkanlık yapmıyor mu

Yok hayır tamamen bitkisel ben bıraktım artık kullanmayı uykusu düzene girdi

Kaç aylıkken başladınız

5 buçuk aylıktı başladığımda iki şise tek kullandım ben şu an 7 aylık olucak bebeğim sabah 5 oldumu uyaniyordu geceyi hiç demiyim zaten çok şükür damlayı kullandığım zaman 8 de kalkıyordu bıraktıktan sonra 7 de uyanıyor şu an sabahın 5şinde kalkmasından iyidir diyorum :joy:

5 aylığız gece çok uyanıyor ve 5 ten sonra uyumuyor gazıda hala var bende bir deneyeyim

Tabiki sende kullan benim bebeğim kolik bir bebek ve halen gazı bitmedi diyebilirim satıcı bana günde 4 defa 5 damla kullanabilirsin demişti ben iki kere gündüz iki kerede gece verdim bir uyutacakken verdim birde gece 4 gibi huysuzlandiginda verdiğim zaman yarım saatte etki ediyor zaten birde bu damlayla beraber sab simplex kullan çok iyi gelicek Allah’ın izniyle rahatlar bebeğinde sende bize çok iyi geldi

Sıparıs verdm suan dagııtımda ıns ıyı gelır canım cok tsk ederm

Tabı oda var hepsı üst üste ıste oof

Rica ederim inşallah şifa olur iyi gelir :palms_up_together::smiling_face: