Kizlar merhaba astım allaerji olmuşuz bı turlu geçmiyor ne yapmalıyım daha önce başına gelen atlatan varmı
24 yaşındayım hala astımım var bahar ayı zor geçiyo bende havası oluyo bi göğüs cerrahona götür bence kronikmi geçicimi neye alerjisi var ona göre tedbir almalısın
Alerji testi yaptırdınız mı? Besin alerjisi kaynaklı da olabiliyor astım atakları.
Yok yaptirmadik yarın kontrol var
Nasil anladiniz astim oldugunu
Hırıltı vardı burun akıntısı öksürük doktora götürdük işte diğer filmi falan çekti fazla ilerlememiş dedi doktor soyledi
Haftaya bende goturcem alerjisi war neye oldugunu bulamadm yeni basladi oda
Geçmiş olsun sizede
Tesekkur ederim