Astım allaerji

Kizlar merhaba astım allaerji olmuşuz bı turlu geçmiyor ne yapmalıyım daha önce başına gelen atlatan varmı

24 yaşındayım hala astımım var bahar ayı zor geçiyo bende havası oluyo bi göğüs cerrahona götür bence kronikmi geçicimi neye alerjisi var ona göre tedbir almalısın

Alerji testi yaptırdınız mı? Besin alerjisi kaynaklı da olabiliyor astım atakları.

Yok yaptirmadik yarın kontrol var

Nasil anladiniz astim oldugunu

Hırıltı vardı burun akıntısı öksürük doktora götürdük işte diğer filmi falan çekti fazla ilerlememiş dedi doktor soyledi

Haftaya bende goturcem alerjisi war neye oldugunu bulamadm yeni basladi oda

Geçmiş olsun sizede

Tesekkur ederim