Merhabalar,
Daha önce burada astronot tulum ile ilgili konu açmıştım ve arayışta olduğumu belirtmiştim. Daha önce sadece civilde uyguna görmüştüm. Ama oradakileri begenmemistim. Bu gün LC Waikiki de de aynı fiyata (800 TL ) buldum ve aldım. Arayışta olanlar için haber vermek istedim. İyi akşamlar 
Benim aldığım bu;
Kırmızı etiketmis bu arada
Çok güzelmiş güzel günlerde kullanın inşallah
internettenmi sipariş ettiniz bende almayı düşünüyorum 
Merabalar ici kalin mi disarida giydirilebilirmi rica etsem icinin resmini atabilirmisiniz
Teşekkür ederim canım
Mağazadan aldım
İçi kalın ve yumuşak. Evet giydirebilirsiniz. Ben bu gün giydirdim hava soğuk ve yağmurluydu. İçine kısa kollu ve kilotlu çorap giydirdim.