Atak haftası mı oluyor bu

Kızlar merhaba bebeğim 35 günlük 3 4 gündür bi huy edindi ne gece ne gündüz uykuda ve emmede problem yaşamıyoruz saat akşam 5 ile 9 arası uykuya direnme emip bırakma huysuzluk hepsi bir arada ne uyuyor ne emiyor ne aktivite yapalım diyorum onu istiyor sürekli mızmız saat 9 olunca 3 saat uyuyor normal mi bi de cadı saati diye birşey gördüm ondan mı oldu çocuğa acaba

Evet 1. Büyüme atağı döneminde bebeğin canım

Ay teşekkür ederim ben de biyeri mi ağrıyor diye düşünüp duruyorum iyi olsun da

Benım kızım sımdı 2 aylık 35 ,40 gunlukken benım kızın da bellı bır saatı vardı gece 23:00uyanıyırdu 3 e kadar uyumuyor kucak ıstıyordu hep 3 deyınce de hemen uyuyordu sımdı bıraz daha duzeldi .

Neyseki bizimki gece uyuyor öyle bişey yapmadı henüz ama bizimkinde o göz var onuda yapar

:joy::joy::joy:yapmaz ınsAllh