Ateş için ne yapmalıyım

Ben şurubu siringaya çekip az az ağzına sıktım kaşıkla verince tukuruyo boşa gidiyodu

Ayy rabbim şifa versin en kısa zamanda, iyileşip hiç hasta olmamış gibi olsun

Şırınga ile veriyorum şurubu ama asla kabul etmiyor kusuyor. Ateşini şuanlık kontrol altına aldım gibi tabi belli olmuyor ama iilacın etkisini geçince hafif yükseliyor ama yemek yemiyor korkuyorum sıvıs kalıcak diye bi iki yudum su içiyor gece uykusunda mama verdim o kadar şu saat oldu hala yemiyor

Cnm cocik nasıl.oldi çok kusuyorda soyle igne yapıyorlar bizim acilde iğne yaptılar öyle geçti kusmas

Ateşi en yüksek 37,5 oluyor ama tabi 4 saatte bir fitil yada dolven veriyorum ılık kompers yapıyorum normalde 36,7 falan ilacın etkisi geçince 37 lere çıkıyor. Kusması var ama az gibi sabahdan sonra bir kere kustu çok azdı ilaç verince kusuyor ilacı korkutmadan verdiğimde kusmuyor onu fark ettim. Ama çok iştahsız normal mi bilmiyorum ek gıda asla ağzına almıyor bugün sadece 2 kere mama yedi bir de azıcık muz. Akşamdan sonra neşesi geldi ama yerine oynama başladı yürüme çalışmalarına bile başladı. Ama iştahı yok. Tekrar hastaneye gitmek de istemiyorum yatıracaz dediler çok korkuyorum

Canım bi kaç güne iyileşir cumaya kadar takip et kötüye giderse ateşi hala devam ederse götür insalalh biseyi kalmaz bı kaç güne bize doktor üç dört güne ateşi düşer dedi düşmezse yatiriz demişti 4 gün sabaha karşı düşmüştü

Bizede öyle söyledi 2,3 güne düşmezse yatıracaz diye sorununu anlayamıyolar çünkü kendi doktoru aslında damardan ilaç versem iyilşir diyor ama damar yolu bulamayız bidaha acı çektirmeyelim diye ilaçla tedavi önerdi en son yatıralım dedi inşallah düzelir gurbetteyim kimsem yok hastaneler uzak eşime müdürü izin vermiyor varya iki günde 10 yaş yaşlandım resmen onu öyle sakin ateşler içinde görüyorum ya içim içime sığmıyor rabbim tüm hastalara şafi ismiyle şifa versin

Sizde de iştahsızlık oldu mu peki

Ayenn canım bizde geçen hafta öyle rsim istem izin alıyor geliyor gidiyoruz damar yoluda açtılar serum takdilar eve gelince yine ateşlendi şansıma hafta sonuydu pek boseu anlayamadılar çok ağladı çok yıprandım ,7 tüp kan aldılar en son aradan dört dün geçti öyle ataes düştü gece yarısı kaç defa banyoya sokturm sabaha kadar ağladım hatta en son gece dbaha kadar emmedi sabah oldu yine emmedi açlıktan ağlaya ağlaya hastaneye goturudm hastanenin önüne sütümü araba da batdaha sagdim öyle kafasını dikip içirdim Allah kismeyi caresiz bırakmasın cok zor günlerdi artık dışarısı çıkmaya korkuyorum o hastalık beni çok etkiledi

Evet ek gıdayı geçtim memeyi bile emmedi sagip döktüm

Akşama kadar tek bez bile dolmiyordu idrarar yani emmedigi icin bide ishal oldu ilaçtan sonra

Ayyy sizede çok geçmiş olsun valla umarım tez iyileşiriz. Bugün öğleden sonra neşesi güzeldi oyun oynuyor vs ama yemiyor ilacın etkisi geçince halsizleşiyordu bakalım inşallah çabuk atlatırız çok teşekkür ederim tekrardan

Benimki 15 gün hiç bişey yemedi sadece emdi su bile icmemisti nerdeyse gayet normal

Ayy çok kötü bi durum ya zaten hasta bide yemediğinde ayrı bi üzülüyorum

Nasıl oldu atesi devam ediyor mu hâlâ

Allaha şükür ateşi 37yi geçmedi sadece üzerine yattığı taraf 37 oluyo keyfide yerinde ama kaşıkla bişey yemiyor ek gıda reddediyor

Ateşi falan yok ama benimkide 2 gündür ne versem ağzını kapatiyo havalardan olabilir belki

Umarım düzelir bugün biraz yedi keyfide yerinde rabbime şükürler olsun

İnşaallah rabbim şifa versin hepsine