Kızlar 16 aylık kızım dün aniden ateşlendi fazla ateşi yok ölçünce en fazla 37,8 38 falan gösteriyor ama çocuğun belden yukarısı ateş gibi yanıyor calpol veriyorum düşüyor ama tekrar çıkıyor aşırı halsiz gözlerinin hiç dermanı yok kıpkırmızı yavrum az önce yine calpol verdim soğuk kompres yaptım 36 da ölçtüm ama biraz duruyor vücüdu yine sıcak başka ne yapabilirim ya ateşten çok korkuyorum. Birde yaz havası değil ki çırılçıplak yatırayım ince giydiriyorum üstünü de örtmüyorum hu seferde soğuktan iyice hasta olur diye korkuyorum tek bi zıbın ve ince alt giydirdim duruma göre çıkarcam oda çok sıcak değil çokta soğuk değil ama yine de üşür iyice grip falan olur diye çıplak bırakmıyorum ne yapabilirim akıl verin ya:(
Karnını ve sırtını ört. Ayağınada ince çorap giydir. Varsa sıfır kol zıbın giydir. Ateşimiz çıktığında biz öyle yaptık hastanede. Ve ateş düşürücüye rağmen çıkıp çok sürmüyor ise hastaneye gidip tahlil verdirin. Ben olayım diğer @Kubra0 olsun post açtık ve ikiside ateşle ilgili. Domuz gribi(influenza),covid çok dikkat et ve geçmiş olsun.
Ben kısa kollu giydiremiyorum uzun kollu zıbını var İnce üstünde uzun kollu kazağı var ince oda altında sadece bir pijama Bir de ince bir çorap var vücudu hep soğuk ateşi yok 36,5 evler çok soğuk o yüzden maalesef çıkaramıyorum çıkardığım zaman bebeğim morariyor cok hafif üşüyor buz gibi
Teşekkür ederim şuan daha iyi toparladı sanki keyifi yerinde elhamdüllilah ![]()
Belden yukarısı boyun bölgesi falan. Bi temassız bide koltuk altından var ölçer ikisi de aynı ölçüyor. Ama şükür şuan daha iyi ateşi yok şuan çok şükür. Umarım daha çıkmaz
Onunla geçmiş olsun. İnşaAllah tekrar çıkmaz ateşi fln.
İnsallah bi an önce geçer. Çocuklar hasta olmasin ya
anne olduktan sonra gercektende dayanılmazmis evladı hasta olunca insanın![]()