Ateş yenidogan

Hayırlı geceler herkese. Arkadaşlar 3 gündür devam eden bir ateş var oğlumda. Calpol 2 gün verdim 3.gün Dolven’e geçtik. Başka hiçbir şeyi yok. Ateşi düşüyor geri çıkıyor. Acildeydik akşam. Serum aldı üstüne yine Calpol Dolven yazmış doktor o kadar. Nedir sizce bu ateşi 38.5 dan yukarı çıkmadı. Diş desek diş değil gibi ama bütün dişlerini zamanından önce cikariyor. Kan tahlilinde de bir şey çıkmadı. İştahı gitti ilk günden beri su bile içmiyor anca emiyor. Öyle de doymuyor. Napsam daha bilemedim ya​:confused: Var mı bizim gibi? Salgın mı yoksa?

Kan değerleri normalse eğer kanda görülmeyen bir enfeksiyon ile vücudu savaştığı için ateşte oynama oluyor.Kizimda benzer olay yaşadık, doktorun açıklaması bu sekildeydi.Evet diş ile ilgili söylenen her zaman ateş yapmaz ama vücut ısısını yükseltir şeklinde.. Viral bir enfeksiyonda geçiriyor olabilir.

Aklınızda bulunsun diş 38 ve üzeri ateş yapmıyor covid varyantı ve değişik vaska bir salgın var ülkede malesef geçmiş olsun

Gecmis olsun canim ..

Buyul ihtimal ortalığın hastalığıdır .

Benim kiz da 2 gün ateslendi.Salya sümük gezdi keyifsiz hep kucakta duruyordu ,4 gün boyunca mama ve ek gida reddi oluşmuştu.. mama verince midesi bulaniyordu . Yeni yeni topluyor kendini . O süre zarfında biz calpol ve iburamin verdik .

Genelde inatçı ateş enfeksiyon kaynaklı oluyor. Kulak ve boğazına bakıldımı? Eğer herşey normalse ortalık hastalığıdır geçmiş olsun. 2 çocuğumda hasta biri ishal karın ağrısı, diğerinin kulak kızarmış burun akıntısı vs.

Mod benim konumu bu konuyla birleştirmiş arkadaşlar. Yenidoğan değil bebeğim 1 yaş 2 haftalık. 3 gündür sadece ateşi vardı bugün daha iyi. Acile gittik Calpol’le Dolven yazmış yine . Zaten ben de onları veriyordum. Bugün geçti çok şükür. Sağolun. :blue_heart:

Bogaz enfeksiyonunda ateş ve iştahsizlik oluyo bazende kusma. Bogazlari kizarmiş olabilir oda antibiyotikle geciyo canim oyle olsa soylerdi heralde ama

Yok canım boğazı da iyi . Neydi bilmiyorum ama geçti şükür

Birde salgin var canim komsumun kizi acilde hemsire herkez ayni diyo. Bizim evdede herkez hasta bi ben direniyorum inan 2 haftadir duzelemedilerde . Dikkat edin gecmis olsun