Ateşi düşmüyor acil bakar mısınız

Bebeğim 5.5 aylık dün akşam ateş ve öksürükle başladı hastalığı sabaha kadar uyumadı bugünde hastaneye gittik buhar verdi doktor evde buhar veriyoruz calpol ve antibiyotik içiriyorum ama ateşi sürekli var alnına ıslak bez koyuyorum o da biraz kesiyor bana yardımcı olur musunuz ateşini nasıl düşürebilirim

Ilık duş aldırın ve ince giydirin ateş olduğu sürece icinde. virüs kapmistir muhtemelen bir kaç gün ateşli geçebilir endişe etmeyin ama sürekli ateşini kontrol edin ilaçlarını zamanında verin. Ateş yükselmesi de iyi birsey vücudun mikropla savaştığını bir belirtisi annesi :innocent: acil şifalar

İnstagramda dinledim şimdi ateş düşürücü verip 30 dk bekleyin sonra ılık duş aldırın diyor daha etkiliymiş denediniz mi hiç öyle

Soguk bezi sadece alnına degil ensesine ve iki koltuk altına birden koyun. Serin duş aldırın odanın ısısını düşürün serin olsun ince kıyafet giysin gerekirse tek zıbın alt açık olabilir. Eli ayak ısısı normale dönene kadar çabalayın eli ayagı soguksa ateşi çıkıyor demektir. Bir de calpolü kaç saatte bir veriyorsunuz düzenli vermeye çalışın. Bogaz enfeksiyonu ateş fazla yapar sürekli bez koyun ama komple serin duş cok iyi geliyor. Duş sonrası sadece zıbın çorap vs olmasın gerekirse bez bile olmasın.

Ateş düşürücüyu biz dönüşümlü veriyorduk dirençli ateşi varsa

Geçmiş olsun. Ilık bez eklem yerlerine ve alnına koyabilirsiniz. Birde ılık bir duş. Ayağında çorabı kesinlikle çıkarmayın ama üstü kısa kollu bile durabilir ateşi düşene kadar. Eğer 38 buçuk 39 sa ateşi fitil verin . O direk düşürür. Acillerden bile hastalık kapıyolar artık. Doktor dedi mi hiç fitil kullanmanı. İnatçı ateşlerde kullanılabileceğini söylemişti doktor