Ateşi düşüremiyprum acil yardım eder misiniz 39.1

Şurup vermiştim bunu görünce ve ılık duş aldırdım 38.5e düştü .
Şurupları da sürekli kulanmak istemiyorum
Fitil vermişti doktor bunu mu versem 2 saaatte bir
Gün içinde bi kaç kes ılık duş mu aldırsam
SİZ NASIL DÜŞÜRMÜŞTÜNÜZ
Bugün 2. Gün

Soğuk kompres yapın alnına koltuk altına karın bölgesine bacaklara falan. Birde ayaklarının altına limon sürüp çorap giydirin

Fitil vermedim. Şurup vermiştim

6 saat arayla şurup vermistim bende uzerini sadece bezi ile birakin ve surekli sirkili ilik su ile soguk uygulayin bez ile atesi dusene kadar aralarda yapin her yukseldigi donemde duser insallah Allahim yar ve yardimciniz olsun

Internette atesli bebegin corabini limon suyuna bandirip giydiriyorlardi. Birde koltuk altına, bacaklarının ic kismina koyup düşürüyorlardı bunu dene istersen bide canım

Eklem yerlerine avuç içlerine bide ayağının altına soğuk kompres yapın sirke alkollu su ile yapmayın ama anlık düşürüyo sonra tekrar aniden çıkarıyor

2 gün diyorsunuz doktora mi gitseniz acaba hani daha mantıklı düşen sonra tekrar çıkan ateş varsa muhtemelen enfeksiyon kendininiz evde halledemezsiniz

Ben ilaca fazla düşmedim çok yükseldiğinde veriyodum 6 saat falan olması lazım

Sirkeli suyla soğuk kompres yapmıştım ben birde limonlu soğuk çorap giydirmiştim 6 saatte bir parol vermiştim eğer 39 a gitmeye devam ederse ılık duş ve bezle oturtmuştum leğene su koyup suda oyun oynattıydım rabbim acil şifa versin 1 aydır uğraşıyoruz bizde zor hastalık

Acile götürün o ateş le evde tutmayın

Gerekirse tekrar götürün bence mutlaka bir müdahale ederler çok geçmiş olsun bu arada :folded_hands:

Çok geçmiş olsun. Sirkeli su önerilmiyor. Çok soğuk su ile kompres de önerilmiyor. Ateşi tekrar artırdığı için. Şurupla ve ılık duşla düşmüyorsa başka doktora götürün bence. Daha kötü olmadan. 39 yüksek baya. İnmiştir inşallah şimdi nasıl?

Şuan dişi çıktığı için ateşi yüksek iki gündür kızımın . 4 saatte bir bı dolven bı calpol sırayla veriyorum. Çok ateşi çıkarsa da bı kez ılık duş aldırdım. Soğuk su ile yıkama olmaz . Tehlikeli bildiğim kadarıyla. Vol sıvı vermek lazım. Emzirin. Doktor bana öyle dedi.sutun onu iyi eder dedi hastayken. geçmiş olsun

Bence en dogrusu acile goturmek allah korusun yuksek ates menenjite cewirir bisey olur acile gidin

Kesinlikle anlatmak istediğim buydu